FANDOM

Nie bój żaby – 73. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Opis odcinka

Wstęp

Ferdek i Halina przygotowują się do wyjazdu do wujka Władka na wieś. Nie mogą wepchnąć walizki.

Fabuła

Ferdek i Halina nie mogą zamknąć walizki. Proszą o pomoc Waldka i Mariolkę. Potem dochodzi też babka. Nadal nie mogą jej zabrać. Ferdek wpada na pomysł, aby babka napiła się czegoś. Gdy babka pije walizka zamyka się. Ferdek zarządza, że wszystkiego pilnować ma Waldek. Gdy Ferdek i Halina wychodzą, Waldek wszystko rozplanowuje. Nagle ktoś puka do drzwi. Okazuje się, że to kolega z klasy Marioli, który przyszedł wywołać razem z nią diabła. Tymczasem w salonie Waldek i Babka oglądają Koziołka Matołka. Kolega Marioli włącza muzykę, aby zrobić nastrój. Próbuje pocałować Mariolkę, ale ta grozi wypędzeniem go z domu i zawołaniem Waldka. W salonie Babka rozmawia z Waldkiem na temat Mariolki i jej kolegi. Mówi mu że jest głupszy niż ustawia przewiduje. Ten grozi babce, że ją zamknie w szafie. Kolega Mariolki zaczyna wywoływać diabła. Nagle pojawia się diabeł pod postacią Edzia Listonosza. Kolega Marioli ucieka z domu i zostawia całą trójkę samych z diabłem.

Zakończenie

Odc73-300x213.jpg

Edzio jako diabeł

Do domu wracają Ferdek i Halina. Gdy wchodzą do mieszkania widzą roztrzęsionych Waldka i Mariolę. Gdy opowiadają im o wszystkim Halina też zaczyna być przerażona, zaś Ferdek zaczyna się śmiać i uważać, że to Edzio Listonosz. Diabeł mówi Pan nie wie z kim zadziera na co Ferdek odpowiada z nienormalnym listonoszem. Diabeł zamienia go w żabę. Halina postanawia, że będą żyć z Ferdko-żabą normalnie. Gdy Waldek czeka przed kiblem widzi Paździocha, który chce iść do toalety. Waldek mówi, że tam jest Ferdek. Paździoch woła Ferdka, ale nic nie słyszy. Wchodzi załatwia się i spuszcza wodę. Załamany Waldek wraca z powrotem do domu. Opowiada rodzinie o tym co zrobił Paździoch. Halina znajduje Ferdynanda w zlewie i całuje. Nagle Ferdek staje się normalnym człowiekiem. Wszyscy się cieszą. Na pytanie Waldka jak się żyje jako żaba. Ferdek odpowiada, że normalnie tak jak tu - trzeba jakoś przetrwać.

Obsada aktorska

Poprzedni
Ferdynator
Nie bój żaby
2000
Następny
Śmierć i Ferdynand

Więcej z Fandomu

Losowa wiki