FANDOM

Naczynia połączone – 289. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Naczynia Połączone.JPG

Ferdek gapi się na zegarek

W nocy Ferdek znajduje butelkę z wódką pod drzwiami do mieszkania. Zabiera wódkę do kuchni i pije ją. Twierdzi, że bardzo mu smakuje. Następnie przychodzi Paździoch, który podrzucił Ferdkowi pod drzwi tę wódkę. Paździoch przyłącza się do picia. Mówi sąsiadowi, że często myśli o nim. Proponuje, aby następnego dnia o godzinie 12:00 w południe myślał o Ferdku. Wspólne myślenie o sobie o godzinie 12:00 przysparza wiele zabawnych sytuacji. Gdy Ferdek siedzi w pokoju, a Mariolka ćwiczy przy telewizji "taniec brzucha", Ferdkowi bardzo nie smakuje piwo i dławi się nim. Spotyka na korytarzu Paździocha i dochodzi między nimi do wymiany zdań. Tymczasem w nocy Ferdek myśli o Paździochu. Nagle przychodzi Paździochowa - okazuje się, że jej mąż dostał zatwardzenia. Oczywiście Ferdek reaguje śmiechem. Następnego dnia Paździoch po kilku godzinach wychodzi z toalety. Obiecuje Ferdkowi, że nie będzie mu tak wesoło do godziny 12:00. Tymczasem przy obiedzie Halina jest zaskoczona, dlaczego mąż cały czas jest wpatrzony w zegarek. Kiepski jest bardzo nerwowy, wyżywa się także na Mariolce. Dokładnie o 12:00 Ferdek śpiewa niecenzuralną piosenkę, nakłada na głowę pokrywkę od garnka z zupą, umywa w garnku ręce i w pokoju wypada przez okno i trafia do kontenera. Paździoch cieszy się, natomiast Ferdek jest bardzo zły. Halina mówi mężowi, że było to jego ostatnie takie zachowanie, a w przeciwnym razie spotkają się u adwokata. Ferdek zaczyna myśleć o Paździochu. Powoduje to, że Paździochowa pyta się Ferdka, czy nie ma jej męża u nich w mieszkaniu, ponieważ po pracy nie wrócił do domu. Z telewizji redaktorka mówi, że Paździoch znalazł się w Krakowie. Rozebrał się i zachowywał się bardzo skandalicznie, obrażał polityków. Przebywa w zakładzie karnym, a sprawą zajmie się sąd. Ferdek reaguje na to zdarzenie śmiechem.

Zakończenie

W nocy Paździoch przy wódce proponuje Ferdkowi, aby następnego dnia myślał o nim pozytywnie i on także będzie to robił. Następnego dnia Ferdek mówi pod nosem o Paździochu dobre rzeczy chwaląc go bardzo. Gdy słyszy to Mariolka, jest zaskoczona tym, co ojciec mówi. Informuje go także, że w warzywniaku Paździoch mówił same złe i obraźliwe rzeczy na temat Ferdka. Powoduje to, że Ferdek zaczyna mówić złe rzeczy o Paździochu. Efektem jest to, że Paździoch po raz drugi ma zatwardzenie i nie może skorzystać z toalety, ponieważ siedzi w niej Boczek. W końcu Paździoch wyrzuca go z kibla i idzie się załatwić. Boczek jest zaskoczony tym, co widział. Ferdek odpowiada mu, że jest to bolesna biegunka...

Obsada

Obejrzyj odcinek

Poprzedni
Buty z Kalkuty
Naczynia połączone
2008
Następny
Sztuka latania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki