FANDOM

Na dobre i niedobre – 150. odcinek serialu Świat według Kiepskich.
150-300x227

Jedzenie pod drzwiami Paździochów

Fabuła

Halina ogląda w telewizji magazyn "Świat Kobiet". Nagle przychodzi Ferdek i zaczyna śpiewać. Tymczasem na korytarzu Paździochowa krzyczy na swojego męża, że zbyt długo jest w toalecie. Następnie w telewizji mówią, że zaginął Doktor Kozłowski z serialu Na dobre i niedobre. Halina i Paździochowa są wstrząśnięte, że zaginął Doktor Kozłowski. Z tego powodu Halina nawet płacze w nocy. W nocy okazuje się, że Kozłowski mieszka w pustostanie na korytarzu. Następnego dnia Halina elegancko się ubiera i pakuje jedzenie do koszyka. Nie zdradza Ferdkowi, gdzie się wybiera. Okazuje się, że Paździochowa także ubrała się elegancko i czeka na sąsiadkę z koszykiem. Idą pod drzwi pustostanu i dają koszyki. Ferdek i Paździoch rozmawiają o sytuacji w kuchni. Nagle wchodzi Halina i Paździochowa. Mężowie wypytują je, gdzie był, lecz te okłamują, że były w sklepie warzywnym. W nocy Boczek jest świadkiem, jak koszyki zostają zabrane. Następnego dnia razem z Ferdkiem idą od pustostanu. Nikt im jednak nie otwiera. Gdy ci idą, przychodzi Paździochowa i zostawia pod drzwiami dużą paczkę. Ferdek, Paździoch i Boczek widzą to i słyszą, jakie rzeczy wymienia Paździochowa, które są w paczce. Paździoch mdleje i mówi, że ma zawał. Paździochowa dowiaduje się, co dzieje się z jej mężem i wraz z sąsiadami chce mu pomóc. W mieszkaniu Kiepskich Doktor Kozłowski ratuje Paździocha. Ferdek robi awanturę Paździochowej i Halinie. Dzięki Kozłowskiemu Paździoch odzyskuje przytomność.

Zakończenie

Następnego dnia na korytarzu jest tłum pacjentów, oczekujących na doktora Kozłowskiego. Gdy przychodzi, powoduje, że wszyscy chorzy zostają wyleczeni, są pełni energii.

Obsada

Ciekawostki

  • Serial jaki ogladają bohaterowie serialu to Na dobre i niedobre jest parodią serialu Na dobre i na złe.
Poprzedni
Testament
Na dobre i niedobre
2003
Następny
Siłaczka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki