FANDOM

Co tam w lodówce.jpg

Minister wszystkich Polaków - 82. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Gdy Halina wychodzi do pracy, Waldek pokazuje Ferdkowi telefon komórkowy, który znalazł na chodniku. Gdy telefon dzwoni, Ferdek odbiera i rozmawia z pewnym mężczyzną, któremu wydaje się, że Ferdek jest ministrem. Ferdek postanawia zachować telefon dla siebie. Ponownie dzwoni telefon i Ferdek rozmawia z tym samym mężczyzną, co poprzednio. W telewizji leci program publicystyczny, którego gościem jest polityk. Na jego poparcie więcej osób głosowało na TAK. Później do mieszkania przychodzi BOR-owiec oraz minister, który chce wyjaśnić sprawę w związku z telefonem komórkowym. Mówi także, że z tego mogą być duże problemy. Ferdek podaje mu piwo, które później pije w kuchni. Gdy po raz kolejny dzwoni telefon, minister nie odbiera go, tylko karze Ferdkowi. Mówi do telefonu śmieszne rzeczy, a potem okazuje się, że rozmawia z Prezydentem. Minister decyduje się, że sam z nim porozmawia. Po rozmowie stwierdza, że już jest koniec jego kariery. Następnie wszyscy idą oglądać mecz. Ferdek odbiera telefon komórkowy i musi porozmawiać z Prezydentem.

Minister.JPG

Minister

Później Minister wraz z BOR-owcami opuszczają Kiepskich. Minister dostaje od Ferdka i Waldka szalik dla kibica.

Zakończenie

W nocy BOR-owcy podmieniają telefony komórkowe. Następnego dnia rano dzwoni komórka. Ferdek odbiera i mówi niecenzuralne rzeczy. Okazuje się, że ma do czynienia z Ministrem Spraw Zagranicznych. A telefon który zamienili ochroniarze należy do prezydenta.

Obsada

Poprzedni
Tajemnicza historia
Minister wszystkich Polaków
2001
Następny
Los bigos i uroda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki