FANDOM

Mieszkanie Waldemara i Jolanty - mieszkanie należące do Waldka i Jolanty które leży na ul. Tarnogaj.

Wnętrze

Zostały ukazane nam sypialnia, pokój dzienny, kuchnia i salon. Mieszkanie posiada lodówkę, dwie dwudrzwiowe szafy, kaloryfer, niebieskie firanki, zlew, szafki z szufladami, półki na przyprawy, świecący na różowo obraz z różowym królikiem, tapetę w zebrę na ścianie, pluszowego tygrysa, łóżko z prześcieradłem w panterkę, różowy dywanik, palma w doniczce, stołek, taboret, walizki, fotel, kanapę z poduszkami, abażur, niebieski dywan i przeróżne obrazy na ścianach, np. Mona Lisa.

Mieszkańcy

  • Waldemar Kiepski.
  • Jolanta Kiepska.
  • Ferdynand Kiepski (dawniej i chwilowo, tylko w odcinku pt. Klimakterium).

Ciekawostki

  • W odcinku pt. Gatunek dowiadujemy się, że Jolanta w mieszkaniu ze strachu włazi pod stół i wyje.
  • W odcinku pt. Bliżej człowieka jeden z polityków uczepił się ich kaloryfera. Walduś musiał wyrzucić go razem z nim.
  • W każdym pomieszczeniu widoczna jest inna perspektywa mieszkania, ale część z nich nie ukazała się w drugim pomieszczeniu np. w sypialni widać inny salon, a kuchnia po części znajduje się w salonie.
  • Pokój w odcinku pt. Samotność w sieci to tak naprawdę pokój Boczka z odcinka pt. Sceny z życia małżeńskiego tylko pokazany z innej perspektywy. Łączą je wygląd szaf, kaloryfera i dywanu, ale różnią się firankami które u Waldka i Jolanty są niebieskie, a u Boczka są białe.
  • W odcinku pt. Ludzie bezdomni Waldek i Jolanta nie spłacili kredytu za mieszkanie i komornik ich za to z niego wyrzucił. Mimo to w następnych odcinkach znowu w nim mieszkają iż nadal mają kiepską sytuację finansową np. Chodzą na obiady do rodziców.
  • Cały dom jest przepisany na Jolantę przez Waldka.
  • Obraz Mona Lisy posiadają również Paździochowie w poszczególnych odcinkach.
  • W odcinku pt. Klimakterium po raz pierwszy i ostatni został pokazany pokój dzienny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki