FANDOM

Mieszkanie Arnolda Boczka - mieszkanie należące do Arnolda Boczka.

Wnętrze

Znajduje się piętro wyżej od mieszkań Kiepskich i Paździochów. Nie wiadomo ile pokoi ma jego dom, ponieważ jest rzadko pokazywany. W jego wnętrzu znajduje się plazmowy telewizor, krzesło, trzy drzwiowa szafa, jedno drzwiowa szafa, biały kaloryfer oraz firanki, okno z widokiem i niebieski dywan.

Ciekawostki

  • W pierwszych dwóch odcinkach, w których pojawił się Boczek, mieszkał on z kumplem (w tej roli Michał Banach). Potem ta postać zniknęła z serialu.
  • W odcinku pt. Gatunek dowiadujemy się, że Boczek w każdą burzliwą noc w swoim mieszkaniu na parapecie stawia gromnicę żeby piorun w niego nie pierdyknął.
  • W odcinku pt. Glonojad w swoim mieszkaniu Boczek posiadał kota Puszka, ale w następnych odcinkach nic nam o nim nie wiadomo.
  • Jego pokój został pokazany tylko w odcinku pt. Sceny z życia małżeńskiego.
  • W odcinku pt. Trzeba zabić tę miłość okazuje się, że Boczek nie posiada telewizora w swoim mieszkaniu. Wyklucza to odcinek podany u góry.
  • W odcinku pt. Grzałka Boczek mieszkał w kamienicy po wprowadzeniu się przez Kiepskich, jednak w odcinku pt. Poltergeist Boczek mieszkał w kamienicy przed wprowadzeniem się przez Kiepskich. Najprawdopodobniej jest to błąd w scenariuszu.
  • Pokój w odcinku pt. Sceny z życia małżeńskiego to tak naprawdę pokój Waldka i Jolanty z odcinka pt. Samotność w sieci tylko pokazany z innej perspektywy. Łączą je wygląd szaf, kaloryfera i dywanu, ale różnią się firankami które u Boczka są białe, a u Waldka i Jolanty są niebieskie.
  • Mieszkanie to zostało pokazane w ukraińskim sitcomie Nepruhi wzorowanym na Świecie według Kiepskich.
  • W odcinkach pt. Brutal i Dziwadło widać widok z okna mieszkania Boczka.

Mieszkańcy

  • Arnold Boczek.
  • Kumpel Boczka (dawniej, tylko w dwóch pierwszych odcinkach).
  • Puszek (jako kot Boczka wystąpił tylko w odcinku pt. Glonojad).
  • Pimpuś (dawniej, jako pies Boczka wystąpił tylko w odcinku pt. Znieczulica społeczna).
  • Slawik Boczka(tylko w Nepruhi).
  • Marcysia (dawniej, jako babcia Boczka wystąpiła tylko w odcinku pt. Marcysia maus).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki