Fandom

Kiepscy Wiki

Mięso

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Mięso – 287. odcinek serialu Świat według Kiepskich .

Fabuła

Ferdek, idąc do toalety spotyka Paździocha. Sąsiedzi rozmawiają (o ludowstręcie), a później idą do kuchni Kiepskich i piją wódkę oraz jedzą parówki. Kiepski przyznaje, że dawno nie jadł prawdziwej kiełbasy, tylko tą ze sklepu, Mariola jest oburzona, że jedzą takie świństwo, ojciec tłumaczy jej że gdyby żyła za czasów PRLu, to by jadła, tylko by się jej uszy trzęsły. W związku z tym rozmawia z Haliną w nocy. Mówi, że chciałby zjeść prawdziwą, wiejską kiełbasę. Gdy idzie na korytarz, okazuje się, że Boczek przygotowuje dzika w piwnicy, którego kolega pod Słupskiem zabił. Daje sąsiadowi kiełbasę, którą Ferdek następnego dnia je na śniadanie. Kiepski przyznaje, że kiełbasa była pyszna i chwali za to Boczka. Jednocześnie dowiaduje się, że Boczek przygotowuje dla Paździocha świnię, gdyż Helena i Marian obchodzą w tym roku srebrne gody. W nocy Ferdek przypomina sobie, że on i żona w tym roku także obchodzą srebrne gody. Halina jest podekscytowana tym, że jej mąż pamiętał o rocznicy. Kiepski pragnie z okazji tego wyjątkowego wydarzenia kupić prosiaka. Niestety, Halina kategorycznie nie zgadza się z tym. Następnego dnia okazuje się, że Paździochy kupili dużo kiełbas na rocznicę ślubu.

Zakończenie

Ferdek miewa koszmarny sen w nocy (śni mu się, że to on jest prosiakiem i Helena chce zjeść mu pewną część ciała) i w związku z tym następnego dnia, gdy Halina przygotowała dla niego kiełbasę (serdla), Ferdek stanowczo odmówił i powiedział, że woli zjeść jajko.

Ciekawostki

  • W odcinku Sto lat Kiepscy również obchodzili 25. rocznice ślubu.

Obsada

Poprzedni
Nocne brąchanie
Mięso
2008
Następny
Buty z Kalkuty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki