Fandom

Kiepscy Wiki

Matrioszka (odcinek)

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Matrioszki z pazdziochem.png

Matrioszki z Paździochem.

Disambig.png Ten artykuł dotyczy odcinka. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Matrioszka – 146. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdka i Halinę budzą śpiewy zza ściany, jest to szczególnie denerwujące dla Ferdka. Następnego dnia Ferdek przychodzi ze sklepu z piwami. Na korytarzu po raz kolejny słyszy śpiewy z mieszkania Paździochów. Tym razem przysłuchuje się temu, co mówią ruskie kobiety w mieszkaniu sąsiadów. W nocy idzie do toalety. Nawet o tej porze śpiewają Rosjanki. Na początku wydaje mu się, że te odgłosy są z kibla i miał rację. Później wychodzi Paździoch i karze matrioszce dalej szyć majtki. Ferdek jest wyjątkowo zaskoczony zaistniałym incydentem i idzie skorzystać z toalety. Rano, następnego dnia w kuchni rozmawia o Paździochu z Boczkiem. Kiepski sugeruje, że Paździoch uprawia seks za pieniądze. Oświadcza również, że z tego mogą być duże kłopoty oraz nieprzyjemności. Następnie razem z Boczkiem idą aby poobserować Paździocha oraz matrioszki. Po 2 godzinach wychodzi Paździoch oraz matrioszki. Wszystkie chcą skorzystać z toalety. Gdy jedna z matrioszek wychodzi z kibla, dołącza się do pozostałych matrioszek i wszystkie zaczynają śpiewać. Przyłącza się do nich Paździoch. Po pewnym czasie przychodzi Paździochowa i karze wszystkim iść do mieszkania. W nocy Paździoch prosi Ferdka o jedzenie, ponieważ jest głodny. Problem jednak w tym, że nic to Ferdka nie obchodzi. W dodatku jest zły na sąsiada, krzyczy na niego po czym karze mu opuścić jego mieszkanie. Kiepscy rozmawiają o tej sprawie i kolejny raz słyszą śpiewanie matrioszek. Tym razem Halina idzie załatwić tą sprawę. Zastaje wyczerpanego Paździocha, w ręku trzymającego wódkę. Następnie opowiada swoją historię z matrioszkami. Okazuje się, że nie tak dawno poznał kobietę ze wschodu na bazarze i po rozmowie z nią doszedł do wniosku, że chce zrobić interes z matrioszkami. Następnego dnia w kuchni Kiepscy, Boczek oraz Paździoch dyskutują o sprawie. Jego zdaniem matrioszki się rozmnażają i mutują. Halina radzi sąsiadowi, aby zadzwonił na policję – Paździoch nie chce. Nagle do kuchni wpada zdruzgotana Paździochowa i informuje, że matrioszki wyważyły drzwi i wydostały się, a na dodatek chcą jeść. Teraz chcą wejść do Kiepskich, a następnie terroryzują Paździocha. Okazuje się, że zjadły mu koszulę. Później w pokoju na stole jest duży chleb, wódka oraz słoik ogórków – to jedzą matrioszki.

Zakończenie

Ferdek wychodzi na korytarz, gdzie zastaje matrioszkę wielką. Żąda ona dowodu osobistego Ferdka. Bez tego nie może skorzystać z toalety. Okazuje się, że Paździocha też to spotyka. Ten jednak nie otrzymuje pozwolenia skorzystania z toalety, tylko Ferdek. Kiepski jest zadowolony i idzie do toalety, natomiast Paździoch mówi jest zły i mówi słowa po rusku.

Obsada

Poprzedni
Ożenek
Matrioszka
2003
Następny
Zorro

Więcej z Fandomu

Losowa wiki