Fandom

Kiepscy Wiki

Masakra

1060stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Masakra – 293. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Masakra.JPG

Sąsiedzi oglądają horror.

Pewnego dnia Ferdek na korytarzu zauważa Boczka, który coś robi ze swoim butem, przestrasza go. Boczek jest bardzo przerażony, gdyż oglądał wczoraj horror, spotyka to się ze złośliwym komentarzem Kiepskiego. Idą więc obejrzeć ów film u Kiepskich, Arnold bardzo się boi, Ferdka zaś on śmieszy. Sąsiad ucieka. Na korytarzu Ferdek oddaje płytę Boczkowi i rozmawiają na temat filmów. Wkrótce przyłącza się do nich Paździoch. Przenoszą się do mieszkania Kiepskich i tam kontynuują rozmowę na temat horrorów. Po długiej dyskusji na temat niestrasznych horrorów amerykańskich. Marian mówi, iż najstraszniejszym z filmów danego typu, są horrory japońskie. Sam bowiem ma taki film, Kiepski prosi, aby mu go pożyczył, ów zgadza się lecz ostrzega, iż na płycie ciąży klątwa, sam reżyser po obejrzeniu zmarł z powodu rozwolnienia.

Kiepski i Boczek oglądają film. Boczek zasypia - gdyż nic nie rozumnie. Ferdek oglądając bardzo się boi - zakrywa oczy gazetą. Arnold budzi się i postanawia iść do siebie i coś zjeść. Kiepski prosi, aby pozostał u niego, gdyż ma on jedzenie. Po negocjacjach skutek jest taki, iż Boczek wyłącza telewizor, i razem idą do kuchni. Ferdynand jest bardzo przestraszony cały czas trzyma się za poły swetra sąsiada. Boi się nawet wody.

W nocy Kiepski boi się różnych dźwięków. Budzi Halinę, aby sprawdziła, czy kogoś nie ma pod łóżkiem. Żona sprawdza i każe iść mu spać. W nocy Kiepskiego nawiedza japońska topielnica. Halina wypędza go z sypialni. Kiepski idzie do pokoju, gdzie zastaje czeszącą się Mariolę (było ciemno) - krzyk zrywa z łóżka Kiepską.

Kiepski bierze płytę i chce ją oddać Paździochowi. Ten jednak odmawia - w końcu ostrzegał. Radzi mu, aby pozbył się jej (tak jak on to zrobił) oddał ją komuś kogo nie lubi, przez co opuści go klątwa. Kiepski idzie do pokoju i wyrzuca ją przez okno w tłum bawiących się dzieci. Zadowolony idzie napić się piwa. Wkrótce odwiedza go Edzio przynosi mu płytę - która wyleciała mu z okna.

Kiepski ogląda program w TV, gościem programu jest pani Maria Zaduszna największe medium na Górnym Śląsku. Opowiada ona, iż nawiązuje z nimi tj. duchami kontakty cielesne, gdyż mimo tego, że nie mają ciała to w razie potrzeby w pewnych miejscach potrafią się ucieleśnić.

Zakończenie

Ferdka w nocy nawiedza zjawa. Podchodzi do jego łóżka i rozbiera się do naga - Kiepski jest bardzo szczęśliwy.

Następnego dnia na korytarzu spotyka Paździocha. Pyta się on Ferdka co u niego. Ten odpowiada, iż nie narzeka. Po krótkiej rozmowie dodaje nie taki straszny diabeł jak go malują.

Obsada

Poprzedni
Niedziela wyborcza
Masakra
2008
Następny
Pejzaż powyborczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki