Fandom

Kiepscy Wiki

Marcysia maus

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Maus.jpg

Ferdek znajduje Marcysię pod drzwiami.

Marcysia Maus' – 119. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Gdy Halina i Ferdek rozmawiają w kuchni, nagle pojawia się mysz. Halina jest wystraszona, natomiast Ferdek postanawia ją upolować. Działania jednak są nieskuteczne, więc Halina przynosi do domu pułapkę na myszy, informując, że powinno to rozwiązać problem. Ferdek nie może spać w nocy, ponieważ myśli o myszy i jest smutny. Następnego dnia konstruuje dla niej miejsce. Halina daje mężowi ultimatum : albo pozbędzie się gryzonia albo Ferdek zostanie wyrzucony z mieszkania. Jednak ani Ferdek ani dzieci nie zwracają na to uwagi. Po chwili do pokoju przychodzi Listonosz. Ferdek chce mu dać mysz, ale Listonosz ucieka. Gryzonia nie przyjmuje także Paździoch. Ferdek i Waldek chcą podarować mysz Boczkowi, który przyjmuje ją. Do sypialni przychodzi Waldek i informuje Ferdka, że mysz uciekła Boczkowi. Ferdek idzie na korytarz i zastaje Boczka, który trzaska drzwiami do toalety. W trakcie rozmowy przychodzi Paździoch i upomina sąsiadów, aby nie zakłócali ciszy nocnej.

Zakończenie

Następnego dnia Waldek czytając gazetę, czyta zawiadomienie Boczka, który napisał do gazety w związku z zaginięciem myszy. Po chwili przychodzi i jest w dość dobrym humorze, ponieważ mysz się odnalazła. Okazuje się, że była głodna i przyszła do sklepu mięsnego, w którym pracuje Boczek. Mysz przychodzi do pokoju i ku zdumieniu Kiepskim osiągnęła gigantyczne rozmiary.

Obsada

Poprzedni
Interes
Marcysia maus
2002
Następny
Grunt to prund

Więcej z Fandomu

Losowa wiki