FANDOM

Mamut – 282. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W nocy Halina mówi mężowi, aby znalazł pracę. Twierdzi, że dla Ferdka znajdzie się praca z jego wykształceniem. Następnego dnia do Ferdka przychodzi Boczek, Kiepski śmieje się z jego zawodu. Boczek jednak udowadnia Kiepskiemu, że w rzeczywistości nie miał być pracownikiem sklepu mięsnego, lecz baletnikiem. Opowiada Ferdkowi swoją historię: w dzieciństwie był chudy, a podczas próby poczuł zapach kiełbasy, co spowodowało, że zaczął ją jeść. Ferdek idzie do kuchni, żeby coś zjeść. Niestety, w lodówce nie ma jedzenia i Halina oświadcza mężowi, że musi iść do pracy - w przeciwnym razie nie będą mieszkali razem. Przed kiblem Paździoch jest niemiły dla Ferdka. Paździoch przychodzi do sąsiada i opowiada mu swoją historię związaną z wykształceniem. Otóż w przeszłości był latarnikiem, lecz pojawienie się w latarni morskiej pięknej kobiety spowodowało, że zderzyły się dwa statki. Paździochowi udało się uciec w przebraniu za księdza - uciekł na Dolny Śląsk. Razem z Ferdkiem rozmawia o kobietach. Ich rozmowę przez przypadek słyszy Halina.

Zakończenie

Ferdek chce jedzenia, a nie ma.png

Ferdek chce jedzenie !

Po tej sytuacji Ferdek zostaje wyrzucony z mieszkania i przebywa na korytarzu. Spotyka go Edzio Listonosz. Po rozmowie Ferdek podejmuje pracę w Muzeum. Kiedy śpi, przychodzi trójka dzieci i jedno z nich mówi, że Ferdek jest Mamutem i dotyka go. Dzieci uciekają, a Ferdek budzi się i mówi Nie dotykać eksponata!

Ciekawostki

  • Jest to ostatni odcinek w reżyserii Okiła Khamidowa.
  • Jest to ostatni odcinek w którym pojawiła się stara czołówka.
  • W tym odcinku podane jest, ze Boczek roztył się, bo poczuł zapach kiełbasy i wciągnął się przez to w jedzenie. Natomiast w odcinku Plastuś !!! Boczek opowiadał, że kiedyś był chudy lecz utył, bo jego nauczyciel WF'u uważał, że jest za szczupły.
  • Jest to ostatni odcinek w formacie 4:3.

Obsada

Poprzedni
Pułapka na myszy
Mamut
2007
Następny
Azazel Pazuzu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki