FANDOM

Magister, jego mać - 57. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdynand wraz z synem Waldusiem grają w karty na pieniądze. Nie podoba się to Halinie, która zaczyna
Magister jego mać
zrzędzić mężowi, żeby lepiej wziął się za robotę zamiast okradać dziecko z pieniędzy. Kiepski znajduje w gazecie ogłoszenie, iż potrzebują konsumenta do smakowania piwa Mocny Full, niestety aby dostać tę pracę należy być magistrem. Waldek z ojcem idą do Paździocha, aby kupić fakturę. Lecz 10 zł to za mało dla Mariana. Cyc zabiera pieniądze i idzie na bazar z nadzieją, że może kupi jakiegoś magistra w promocji. Głupi Walduś zamiast faktury kupuje prawdziwego magistra. Magister okazuje się mulem książkowym. Przychodzi Halina i przyjmuje gościa. Ferduś i Walduś całymi całymi dniami przesiadują w sypialni, bo nie mogą słuchać magistra, wręcz przeciwnie jest z Mariolą dzięki magistrowi została prymuską. Mają tego dość więc kradną jego książki i idą do Boczka. Po kilku godzinach wraz z Arnoldem wracają do siebie. A tam... magister znów czyta książki, bo sprzedał bowiem telewizor. Mają nadzieję że Halina go wypędzi, wracają na górę. Gdy są z powrotem w domu widzą, że Halina wcale się nie złości. Następnego dnia przychodzi Edzio. Ferdek pyta się Listonosza czy nie wie gdzie można oddać magistra. Jest specjalna firma, łowcy głów, którzy kupują magistrów...

Zakończenie

Ferdkowi szkoda go. Lecz gdy sięga po piwo do lodówki znajduje tam książki. Tego już za wiele. Edzio biegnie do firmy. Ferdek sprzedaje magistra. Następnego dnia mówi piwo jest paskudne w smaku. Magister którego sprzedał Ferdek dostał pracę w browarze.

Obsada

Produkcja

Poprzedni
Ferdosik
Magister, jego mać
2000
Następny
Kazachstanskije wieciera

Więcej z Fandomu

Losowa wiki