Fandom

Kiepscy Wiki

Maślak

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ks. Maślak - postać fikcyjna. Proboszcz parafii we Wrocławiu.

Biografia

Przeszłość

Na parafie wstąpił po ks. Władysławie. Proboszczem parafii we Wrocławiu jest co najmniej od 1981 roku[1].

Sprawa z "Poziomkami"

Jak stwierdził Ferdek był to niezły numer. Założył on chór, Zespół Muzyczno-Artystyczny Gospodyń Domowych Poziomki. Był spokrewniony z prezesem Rady Osiedla Kozłowskim. Ponieważ żona prezesa była siostrą swego brata, którego żona była zd. Maślak. Co wywołało falę krytyki i oburzenia po opublikowaniu artykułu o wyjeździe Kozłowskiego i członkiń chóru do Rzeszowa. Po opublikowaniu tego Rada Osiedla wraz z księdzem usunęli Kozłowskiego z Rady, a Kiepskiego z funkcji Redaktora Naczelnego Biuletynu Osiedlowego Promyk.

Nowy samochód

Gdy kupił sobie nowy samochód Kiepski napisał śmieszną piosenkę na ten temat pt. Furmana Kapłana oburzyło to członków Rady Parafialnej - samego proboszcza pewnie też. Lecz gdy Kiepski zaczął nagrywać nowe piosenki o Polsce itd. Samemu Maślakowi nie podobały się one.

Dodatkowe informacje

W jego rolę wcielił się Marian Czerski. Wystąpił w odcinku pt. Redaktor naczelny. Kilkakrotnie był wspomniany w serialu.

Przypisy

  1. W odcinku Radny, gdy Kiepska przypomniała Ferdkowi jak to w 1981 pił wódkę z tow. Konikiem, nie mogła potem spojrzeć w oczy księdzu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki