FANDOM

83

Owłosieni Ferdek i Waldek.

Los, bigos i uroda - 83. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek i Waldek rozmawiają o tym, że Waldek zastanawia się nad sensem życia ludzkiego. Ojciec tłumaczy mu o losie człowieka. Przychodzi Paździoch z piękną Azjatką i mówi iż jest to jego żona. Podobno posmarowała się kremem (za 100zł) na urodę. Jak tera ją odtruć. Kiepski radzi, aby posmarować ja bigosem.Mariola z ojcem i z bratem oglądają argentyński teledysk w telewizji. Przychodzi Halina i mówi, że Paździochowa dochodzi do siebie. Mariola rozmawia z rodzicami na temat kosmetyków. Ferdynand ma pomysł, aby zrobić perfumy.Waldek z ojcem spotykają na korytarzu Boczka, właśnie kupili alkohol i kwiaty będą robić perfumy, zapraszają go, aby zobaczył jak się je robi. W pokoju wąchają wyprodukowana perfum (zmieszali kwiaty z alkoholem). Arnold wypija je i dmucha nimi... w postaci dezodorantu o pięknym zapachu. Wkrótce wszyscy trzej są dezodorantami. Niestety przychodzi Halina i przegania ich.Na korytarzu Ferdek spotyka Boczka ów chce powtórzyć produkcje perfum. Kiepski zgadza się. Sąsiad idzie po składniki. Przychodzi Helena i dziękuje Ferkowi za maseczkę mówi, że dużo lepiej po niej wygląda.Kiepski postanawia rozszerzyć działalność. Będą robić bigos, a właściwie założą firmę Jean Paul Bigosieu. Ferdek gotuje bigos inaczej mówiąc krem ziołowy z kapusty. Za 10 dag 100 zł. Każe posmarować się nim Boczkowi. Arnold próbuje się wykręcić po czym ucieka pod pretekstem iż właśnie transmitują mongolski balet. Przychodzi Edzio i zostaje posmarowany bigosem. W pokoju Waldek z ojcem smarują się bigosem, a Edzio wychodzi...

Zakończenie

Wyrastają im włosy, pokryły prawie całą twarz. Idą do lustra, Cyc martwi się, że źle wygląda. Ojciec pociesza go i mówi mu iż jest mu z tym dobrze, po czym dodaje W życiu nie jest najważniejsza uroda, najważniejsze jest być sobą.

Ciekawostki

  • W czasie seansu przed telewizorem, na ekranie emitowana jest piosenka Natalii Oreiro "Cambio Dolor" z serialu "Zbuntowany anioł".

Obsada aktorska

Poprzedni
Minister wszystkich Polaków
Los bigos i uroda
2001
Następny
Chatka Wielkiego Władka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki