FANDOM

L1.jpg

Likantropus zamierza zabić weselnych gości.

Likantropus (nazwany tak z języka łacińskiego) - przeklęty człowiek który w każdą pełnie księżyca zamienia się w wilkołaka. Jednym z nich okazał się być Edzio. Wystąpił w odcinku pt. Skowyt.

Historia

Pewnego dnia obudziwszy się z rana Ferdek zauważył, że cofnął się do średniowiecza w którym Boczek miał zamiar wyjść za Mariolę. Następnej nocy Boczek przyszedł do Marioli aby podarować jej wole płuca. Nagle usłyszeli kroki zbliżającego się Ferdka. Mariola kazała swojemu przyszłemu mężowi uciekać, bo ojciec będzie zły. Boczek w pośpiechu rzucił płuca na dywan i wyskoczył przez okno. Kiedy Ferdek znalazł płuca skonsultował się z Paździochem (który w średniowieczu był wybitnym uczonym), aby ustalić czyje są to płuca. Marian powiedział, że to nie wołu płuca lecz człowieka. Otóż poprzedniej nocy na polanie został rozszarpany pewien młodzieniec. Jego wnętrzności zostały porozrzucane po polanie. Podejrzenia padały na Likantropusa którym mógł być Boczek. Nie zastanawiając się dłużej Paździoch wziął broń palną. Kolejnego dnia miał się odbyć ślub z Mariolą i Boczkiem. Wnet Marian wstrzymał wesele powiadamiając gości, że Boczek jest Likantropusem. Paździoch w ostatniej chwili miał strzelić w Boczka, aż nagle zza oka wyskoczył prawdziwy Likantropus. Przerażony Marian nie mógł w niego strzelić, bo zesztywniała mu ręka. Helena odebrała Marianowi pistolet i sama strzeliła w potwora który później padł na podłogę. Wnet niespodziewanie zaczął się przemieniać i okazał się to być Edzio. Przerażony Ferdek budzi się ze snu i znów znajduje się w świecie czasów najnowszych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki