FANDOM

Ladek.jpg

Boczek w kostiumie kąpielowym.

Lądek Zdrój – 272. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Boczek podczas zabawy w basenie zalewa mieszkanie Paździochów i częściowo Kiepskich. Boczek chce przeprosić Mariana, jednak nikt nie otwiera. Rzeźnik boi się że mógł utopić sąsiadów. Ferdek mówi żeby Boczek liczył na to, że Paździoch nie żyje, bo jak nie to może się z nim rozprawić. Na szczęście okazuje się, że Paździochowie byli w Lądku Zdroju. Ku zdziwieniu Kiepskiego Marian nie gniewa się na sąsiada z góry. Prosi go o udostępnienie mieszkania, gdyż chce podzielić się z bliskim przeżyciami z wyjazdu. W spotkaniu uczestniczą Kiepscy, Paździochowie, Boczek i listonosz Edzio. W przerwie na fajkę listonosz zwierza się Kiepskiemu, że w młodości również był w tym uzdrowisku ze względu na niski wzrost, ale nic mu nie pomogło. Po przerwie Paździochowie chwalą się, słuchali w Lądku koncertu samego Rybika. Edzio opuszcza przedwcześnie zebranie, a Ferdek w trakcie niego zasypia. Śni mu się, że jest w uzdrowisku, pije źródlaną wodę i słucha koncertu Paździocha (wciela się w rolę Piotra Rubika).

Zakończenie

Następnego dnia Kiepski rozmawia z sąsiadem i pyta dlaczego nie ukarał Boczka. Paździoch oznajmia, że namówił Boczka do wypicia dużej ilości wody przez co podczas kąpieli w basenie jest wypychany przez wodę i kręci się dookoła .

Obsada

Poprzedni
Flaszka niedopitka
Lądek Zdrój
2007
Następny
Papierowy motyl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki