FANDOM

124.jpg

Ferdek rozmawia ze ślimakiem który proponuje mu miejsce w Sejmie.

Krwawy sport - 124. odcinek serialu Świat wg Kiepskich.

Fabuła

Pewnej nocy na korytarzu Borysek daje Waldkowi viagrę i tłumaczy jak jej używać. Rozmowę podsłuchuje Paździoch i oznajmia o tym Ferdkowi, iż emeryt namawia jego syna do samogwałcenia. Kiepski po konsultacji z sąsiadami postanawia porozmawiać z synem. Ów wyznaje, iż to nie dla niego, lecz dla ślimaka. Którego kupił, a który jest przeznaczony do walk. Następnie zaprasza ojca do piwnicy, aby pokazać mu mecz między innymi ślimakami (najkrótsza runda trwała 24 godziny). Kiepski znudzony zasypia...Śni mu się, iż siedzi w kuchni z olbrzymim ślimakiem. Ten proponuje mu miejsce w Sejmie (obserwują go od pewnego czasu i bardzo im się spodobał) jako przedstawiciela ich mniejszości narodowych. Ferdek jednak odmawia wstąpienia do partii Związek Ślimaków Polskich.Waldek budzi go. Walka zakończyła się remisem. Jednakże zakłady zebrane w tym czasu przechodzą do puli na następną walkę. Kiepscy postanawiają zagarnąć kasę. Muszą przygotować swego ślimaka. Ferdynand wpada na pomysł i montuje mu sztuczną szczękę (żabkę od firanek/zasłonek). Zaś imię jego - Żelazna Babka.

Zakończenie

Nadchodzi czas walki. Przeciwko Żelaznej Babce staje do boju Baran Cygański (dotychczasowy mistrz). Zanim jednak walka się rozpoczyna, ślimak Kiepskich zjada przeciwnika. Romowie (właściciele ofiary) żądają przeprowadzenia badań, czy ślimak nie korzystał z jakiś dopalaczy. Kiepscy zostają zdyskfalikowani. Siedzą pod kiblem i użalają się. Uważają, iż chłopak był zdolny i nie powinien być usunięty tylko z powodu używania viagry i sztucznej szczęki. Z WC wychodzi Borysek (trzymając w ręku gazetę), poprawia swą szczękę i podziela zdanie Kiepskich.

Obsada

Więcej z Fandomu

Losowa wiki