Fandom

Kiepscy Wiki

Kraina obfitości

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
154.jpg

Paździoch przyjmuje zamówienia rzeczy do powiększenia.

Kraina obfitości – 154. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek i Ziomek oglądają program w telewizji. Po pewnym czasie leci program, którego profesor ma na celu zmniejszyć biedę i niedostatek w społeczeństwie przez eksperyment o nazwie Kraina Obfitości i szuka obiektów doświadczalnych. Ferdek odpisuje numer telefonu i dzwoni. Okazuje się jednak, że pierwszy zgłosił się Marian Paździoch, który później jest gościem programu. Boczek rozmawia z Paździochem po programie i dowiaduje się, że otworzył on interes. Po pewnym czasie na korytarzu są interesanci, Paździoch postanawia że zamieni rzeczy na większe. Później udaje się na rozmowę z Ferdkiem i Kiepski przejmuje stanowisko w firmie. Ustawiają się interesanci i Ferdek obiecuje im, że zrobi wszystko, co w jego mocy. Po pewnym czasie przychodzi Paździoch i mówi, że z interesem będzie koniec, gdyż może zabrać rzeczy które pomieszczą się w małej torebce. Postanawia, że zabierze tylko piwo, kiełbasę i majtki dla chomików, które po powiększeniu będą luksusową bielizną dla ludzi.

Zakończenie

W telewizji jest relacja z tego, jak Paździoch zostanie pierwszym człowiekiem w Krainie Obfitości. Maszyna działa jednak inaczej od myśli wielu ludzi, bowiem ona nie zwiększa produktów ale zmniejsza ludzi. Paździoch osiąga dlatego bardzo małe rozmiary. Następnego dnia wychodzi on z mieszkania do toalety, ciągnąc jak dla niego wielki papier toaletowy, a zdarzeniu przygląda się Boczek i Ferdek. Boczek myślał aby też się zmniejszyć, gdyż jedna kiełbasa wystarczyłaby mu na tydzień. Ferdek mówi że on by się nie dał zmniejszyć, gdyż "woli być człowiekiem wielkiego formatu".

Obsada

Poprzedni
Inteligentni konsumenci
Kraina obfitości
2003
Następny
Happy family

Ciekawostki

  • Był to ostatni odcinek w którym wystąpił Ziemowit Kiepski.
  • Sytuacja pomniejszenia Paździocha wystąpiła również w przypadku Boczka w odcinku pt. Łzy Wasyla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki