FANDOM

Krtkifilm4.jpg
Uu.jpg

Krótki film o męskości - 416. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Do domu Kiepskich przychodzi Paździoch. Jednak Halina myśli, że to Ferdek znowu nie wziął kluczy i wyzywa go od "jełopa". Wtedy widzi, że to nie on, więc przeprasza. Paździoch mówi, że Helena też nie zabiera kluczy i potem się dobija do domu. Halina mówi sąsiadowi, że jest zajęta robieniem tortu urodzinowego dla Waldka. Paździoch pokazuje jej różne pary majtek. Halinka kupuje jedną parę dla Ferdka i drugą dla Waldka. Podczas urodzin, nikt nie ma prezentu dla Waldka, oprócz Haliny. Waldek myśli, że to pieniądze, ale znajduje majtki. Wtedy Jolasia żartuje z Waldka, bo majtki mają rozmiar XXL. Waldek czuje się urażony i cały wieczór nie uczestniczy w przyjęciu. Natomiast Ferdek pije za dużo alkoholu i następnego dnia Halinka go wypędza z kuchni. Na korytarzu Ferdek spotyka Paździocha, który mówi o tym, jaki wykończony jest Waldek. Ferdek mówi, że to Jolasia go tak wykańcza. Nagle przychodzi Boczek z majtkami Waldka na wędce. Ferdek i Halina zastanawiają się, co się mogło stać, Boczek mówi, że majtki wisiały na drzewie. Tego samego wieczoru do Kiepskich przychodzi Jolasia, która mówi, że Waldek zniknął. Wszyscy rozpoczynają poszukiwania. Nagle dzwoni Waldek, który mówi, że jest w Wąbrzeźnie. Ferdek ma wyjechać tam, aby przyprowadzić syna do domu. Jolasia mówi mu, żeby powiedział Waldkowi, że jak kupi jej buty i kożuch zimowy, to mu wybaczy. W pociągu do Wąbrzeźna, Ferdek spotyka pewnego księdza z Bydgoszczy , z którym rozmawia o problemach Waldka przy alkoholu. Gdy Ferdek dociera do Wąbrzeźna, znajduje Waldka, który mówi, że nie chce wracać do domu. Wtedy Ferdek mówi mu to, co powiedział mu ksiądz z pociągu: "Problemy męskie są jak film, i lepiej mieć krótki a śmieszny, niż długi a smutny".
416.jpg

Obsada

Gościnnie

Poprzedni
Goście wieczerzy pańskiej
Krótki film o męskości
2013
Następny
Człowiek, który wzuł laczki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki