Fandom

Kiepscy Wiki

Kosmiczna landrynka

1058stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kosmiczna landrynka – 103. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W nocy do pokoju Kiepskich przybywa ogromny meteor i przygniata Babkę. Cała rodzina udziela jej pomocy. Następnego dnia Ferdek i Waldek sprawdzają w encyklopedii czym jest ten kamień. Ferdek stwierdza, że ma właściwości lecznice, opowiada o tym Halince, mówi iż go kocha, do kuchni (gdzie rozmawiają) wbiega, skacząc i śpiewając babka, ma nawet nowe zęby, zabiera zięciowi piwo, aby go wypić. Po pewnym czasie Kiepscy wypoczywają na rozkładanych krzesłach w ciemnych okularach przy landrynce. Przychodzi do niech Boczek mówi iż od kilku dni ma gazy, Ferdek za darmo pozwala mu skorzystać z "Różowej landrynki". Tymczasem Paździoch jest zainteresowany landrynką Kiepskich. Dopytuje także, czy nie rozwiązałaby jego męskich spraw. Ferdek zgadza się. Ale nie za darmo 5zł za minutę, Marian zgadza się, gdy korzysta z kuracji przychodzi Borysek, Paździocha zaś wyprasza. Marian mówi iż on to by się wstydził, ten zaś odpowiada ale ja kocham swojego ptaka, ściślej mówiąc kaczkę. Później otwiera nowy interes, a na korytarzu ustawia się tłum interesantów. Kiedy jednak Ferdek żąda podwyżki stu procentowej za usługi, wszyscy za rozkazem Paździocha rozbijają meteor.

Zakończenie

Ojciec z synem.JPG

Panowie, młoty w dłoń!

W nocy ponownie wlatuje meteor, ale nie do Kiepskich, lecz do Paździochów. Ferdek jest zły z tego powodu i razem z Waldkiem idą do niego porozmawiać z nim. W rękach trzymają młotki i Ferdek wypowie słowo pagadi do Paździocha.

Obsada

Poprzedni
Czarny lulek
Kosmiczna landrynka
2001
Następny
Słuchacz przysięgły

Więcej z Fandomu

Losowa wiki