FANDOM

Kinematograf - 221. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek pisze scenariusz

Ferdek piszę scenariusz.

Mariolka

Jestem w ciąży z "Gonzem".

W nocy do Ferdka przychodzi Paździoch. Przynosi alkohol. Ich rozmowa nie klei się, Marian zaczyna trochę o obrusie, trochę o wąsach. W końcu mówi polska kinematografia nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa! Kiepski wyprasza go kulturalnie, słowami - paszoł won.Idzie do piwnicy po kartofle znajduję tam Mariana, pisze on scenariusz o człowieku, który z powodu alkoholu sprzedaje wszystko, w końcu wiesza się w pustym mieszkaniu, jednocześnie robiąc pod siebie.Kiepski też postanawia napisać scenariusz. Główną rolę w filmie proponuję Boczkowi, ten nie zgadza się, gdyż ma występować w filmie Paździocha (ma być człowiekiem zza granicy zakochuje się w Polce, ta go porzuca ten zaś wkłada głowę do mikrofalówki).Ferdek ma następny pomysł nakręci film, pt. Wesoła pielęgniara. Główną rolę proponuje swej żonie,która odmawia.

Pan Ferdynand

Nazywam się Ferdynand Kiepski. Mam 50 lat. Chciałbym państwu zakomunikować, że jestem wesołym i szczęśliwym Polakiem, gdyż właśnie zostanę dziadkiem.

W kuchni Mariola przyznaje się Kiepskiemu, że jest w ciąży i to z "Gonzem" - Kiepski jest zły. Idzie na korytarz, gdzie spotyka Mariana - kręci on kibel, pożycza od niego kamerę chce mu udowodnić, iż są jeszcze śmieszne rzeczy. Siada w pokoju i zaczyna kręcić film

Obsada

Ciekawostki

  • W tym odcinku Mariolka jest w ciąży. W następnych odcinkach nie ma mowy o żadnej ciąży. Po prostu zaniechano ten wątek. Brak ciągłości wątków to jedna z cech sitcomu, jakim jest właśnie Świat według Kiepskich.
Poprzedni
Szkielet fon Bibersztajna
Kinematograf
2006
Następny
Chór

Więcej z Fandomu

Losowa wiki