FANDOM

Kiepski prezydent - 44. odcinek serialu Świat według Kiepskich.
Kandydat kiepski

Ferdek jako kandydat na prezydenta

Fabuła

Zbliżają się wybory na prezydenta. Walduś ogląda przemowę kandydata Józefa Pokraka. Budzi ojca, po dłuższej rozmowie i namowie syna panowie zakładają się o pół litra, że Ferdek wygra wybory. Po naradzie rodzinnej (z Arnoldem Boczkiem) nawet Halinka zgadza się na kandydaturę męża. Czas na żmudne i męczące przygotowania i rywalizację z innymi kandydatami (m.in. Marianem Paździochem). Mariola uczy ojca języka angielskiego, a Halinka kultury. Arnold Boczek zaś zajął się odchudzaniem sąsiada. Ferdek występuje w telewizji gdzie śpiewa piosenkę pt. Obiecanka (Kiełbasę, browary i inne towary, ja tobie narodzie kochany dam...). Zbliżają się wyniki głosowania...

Zakończenie

Ferdek dostaje tylko cztery głosy. Kto jest zdrajcą i Judaszem? To Halina z miłości do męża zagłosowała na kogo innego. Następnego dnia przychodzi Listonosz Edzio i przynosi Ferdkowi Kiepskiemu list z egzotycznego kraju (Republiku Timbuktu), w którym oglądali piosenkę Ferdka. Walduś przegrywa pół litra. Ferdynand Kiepski zostaje prezydentem, a jego syn premierem.

Obsad

Produkcja

Poprzedni
Rodzina zastępcza
Kiepski prezydent
2000
Następny
Przezorny zawsze ubezpieczony