Fandom

Kiepscy Wiki

Kiepski magnes

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kiepski magnes - 63. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Kiepski magnes.JPG

Waldek z ojcem ogląda mecz. Ferdek dostaję dziwnych trików nerwowych - rusza mu się noga - wbrew jego woli, co bardzo denerwuje jego syna. Kiepski idzie do Paździochów - aby pożyczyć aspirynę, Helena filtruje z Ferdkiem, ponieważ jak mówi najwięcej witaminy maja polskie dziewczyny. Rozmowę przerywa Marian. Paździochowie proponują aby Ferdek zjadł magnezu, bo za dużo pije. Z toalety wychodzi Boczek i oznajmia Ferdkowi wynik meczu. Arnold pożycza Ferdkowi magnes. Ferdek je na obiad magnes zaś Halina prasuje. Po krótkiej rozmowie dochodzi do nieszczęścia. Do brzucha Kiepskiego zostaje przyciągnięte żelazko. Ciało Kiepskiego przyciąga również inne metale. Halina wzywa lekarza.

Owszem zdarzały się takie wypadki, ale na wsi. Doktor zapisuje Ferdkowi lewatywę z orenżady i bisoptolal. Ferdek dochodzi do wniosku dla czego wszystko przyciąga - postanawia to wykorzystać. Kiepski każe dzwonić do telewizji. Następnie idzie do kuchni, a Waldek przyprowadza Boczka. Ferdek daje mu ostatnie piwo (oczywiście żartował) - i prosi o 10kg magnesu. Boczek ma go bardzo dużo ponieważ jego szwagier kiedyś pożyczył z budowy i zapomniał oddać, gdy boczek wychodzi Ferdek chwali syna. Kiepski biegnie do Wuceta na drodze przyciąga się z Marianem. Paździoch opowiada Ferdkowi że Boczek sprzedał mu lekarstwo na porost włosów i rozbolał go brzuch. Ferdek zgaduje że Marian najadł się magnesu. Paździoch przyznaje mu rację. Ferdek puszcza Paździocha ale pod przysięgom, że ten jutro postawi mu piwo. Niestety nie mogą się odkleić. Wołają Waldka.

Ferdek zaprasza emerytów na przedstawienie. Przychodzi Borysek z kolegą oraz Paulinka i Anielcia. Każdy musiał przynieść jakiś metalowy przedmiot ponieważ gdy zostanie on przyciągnięty przez nagiego Ferdka to będzie przynosił szczęście i powodzenie w biznesie. Lecz tylko jedną rzecz, bo za drugi trzeba dopłacić (Borysek rezygnuje z siekiery - zostawia łopatę). Do mieszkania wpada ksiądz proboszcz i oznajmia że przez godzinę na mszę bije, a oni tutaj cudaka jakiegoś adorują i wyzywa ich od łobuzów lubieżnych. Emeryci idą do kościoła, a Ferdek tłumaczy się księdzu. Ferdek zostaję ekskomunikowany, obciążony klątwą i wygnany do piekła - taka została nadana pokuta. Waldek oznajmia że nadchodzi telewizja, ksiądz nie wie gdzie uciekać...

Zakończenie

Ferdek w zamian za to że go ksiądz na kazaniu nie wypomni zgadza się dać mu schronienie. Gdy nadchodzi dziennikarz Ferdek oznajmia że tu nikogo takiego nie ma. Że owszem był kiedyś taki ktoś kto przyciągał metale, ale wyjechał. Dziennikarz prosi Ferdka aby dał mu popatrzeć w peep-show. Ferdek pozwala. Redaktor widzi tam proboszcza, który kręci się jak pozytywka - czytając pobożną książkę.

Obsada aktorska

Poprzedni
Margaryna gagaryna
Kiepski magnes
2000
Następny
Lepsza połowa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki