FANDOM

Kiepska bajka o złotym jajku – 30. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Kiepska bajka o złotym jajku

Kiepski zamienia Boczka w piwo

Ferdek gra z Babką w ping-ponga, a Waldek sędziuje. W tym czasie przychodzi Wojciechowa, znajoma Rozalii i sprzedaje jej kilka jajek. W nocy Ferdek chce sobie je ugotować, ale zabiera je Babka. Ferdek jedno z nich ma w kieszeni. W nocy Ferdek w łóżku zaczyna słyszeć dziwne głosy. Okazuje się, że ma w kieszeni jedno złote, gadające jajko. Pod toaletą Paździoch słyszy jak rozmawia on z jakiem i uznaje go za zboczeńca. Ferdek chce by spełniło 3 jego życzenia. Pierwszym próbnym z jego z życzeń Kiepskiego jest piwo. Dalej prosi o to, aby wszystko co dotknie zamieniało się w piwo. Potem przychodzi babka i zabiera Ferdkowi jajko. Następnego dnia piwa jest bardzo dużo, gdyż Ferdek wszystko na około zostaje zamienione przez niego w nie. Najpierw telewizor, potem Boczek, następnie Babkę, Halinę. Następnym życzeniem Ferdynanda jest odmienienie wszystkiego co zmienił w piwo, aby było tym czym było wcześniej.

Zakończenie

Jajko sprawia, że wracają ich realne sylwetki. Wszyscy zastanawiają się nad trzecim życzeniem. Jajko znika gdy Ferdek nieumyślnie mówi: „Niech się babka zamknie kurde i to na zawsze! ”. Jajko uznaje te słowa za ostatnie życzenie. Na koniec, gdy Ferdek gra z Rozaliną w tenisa stołowego przychodzi Wojciechowa z jajkami i pyta Babkę czy weźmie. Kiepski odpowiada za nią twierdząco.

Kiepska bajka o złotym jajku (2)

Tak, chciałbym...

Obsada

Produkcja

Ciekawostki

  • Odcinek nawiązuje do greckiego mitu o Królu Midasie, który również dotykał rzeczy żeby zmieniły się w złoto, przez co nie miał co jeść.
Poprzedni
Złote kierpce
Kiepska bajka o złotym jajku
2000
Następny
Perpetum mobile

Więcej z Fandomu

Losowa wiki