Fandom

Kiepscy Wiki

Kiepscy

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kiepscy – stary ród zamieszkujący ziemie Rzeczypospolitej, pierwsza wzmianka o przedstawicielu ów rodu pojawia się wtedy, za czasów Honorata Badzwiłła, po za tym dopiero na dziadku Ferdka zaczynają się rysować dosyć skomplikowane, lecz wyraźnie linie powiązań rodowych z jego przodkami.

Drzewo genologiczne

Przypisy

  1. Była w ciąży w odcinku pt. Kinematograf – nie znalazło to kontynuacji w kolejnych odcinkach.
  2. W odcinku pt. Kiepski film była mowa, iż w 2099 był już Waldemar VI Kiepski, a więc przez te sto lat musiał należeć on do szóstego pokolenia licząc od Ferdynanda I Kiepskiego, więc w którymś pokoleniu musiało by być dwóch Waldków (wykluczając Mariolę, która po wyjściu za mąż traci nazwisko, a więc musiał być to potomek Waldka), można więc przypuszczać, iż był to syn, którejś z bocznych linii rodu Kiepskich, skąpe informacje nie pozwalają nam jednak tego określić, dlatego można oprzeć się tylko na domysłach. Dlatego więc od potomków Waldka I numeracja jest przypuszczalna. (Ostatecznie też można przyjąć hipotezę, że imię – Waldemar, nosił któryś z przodków Ferdynanda I.) Brzmi to tak jakby Ferdek i Waldek musieliby być braćmi, i to w podobnym wieku, żeby ta sytuacja była w miarę realna.
  3. Daleka krewna – Ferdek zwracał się do niej ciociu, a jej syn do Marioli również ciociu, prawdopodobnie kazała robić to z grzeczności (Jaś miał ok. 10 lat). Prawdopodobnie jest córką Władysława, lub w mniej prawdopodobnym przypadku jego stryjeczną siostrą (ma ok. 55 lat) – więc nie powinien zwracać się do niej w tej sposób. Biorąc pod uwagę, iż domniemany jej brat Stanisław urodził się w 1924, więc Lutka jest byłaby od niego młodsza o ok. 25 lat. Jeżeli jej matka urodziła by ją w 1951r. – czyli ok. 25 lat po bracie, prócz tego można przypuszczać, iż dziadek Ferdka ożenił się dwukrotnie dzięki czemu sytuacje zdaje się bardziej realna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki