Fandom

Kiepscy Wiki

Kantry kurde

1058stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kantry kurde - 86. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

150645 4040590218213 468934395 n.jpg

Halinka jako barmanka w "Panderozie".

Ferdek jak zwykle siedzi w pokoju, czyta gazetę i pije piwo. W tym czasie przychodzi Waldek i prosi ojca o rozmowę.Okazujesię, że chce zostać śpiewakiem country. Ferdek stanowczo nie zgadza się z decyzją Waldka. Kiepski radzi się sąsiadów, czy powinien pozwolić Waldkowi śpiewać country. Po rozmowie z Haliną dochodzi do wniosku, że jednak dopuści swojego syna do grania muzyki country.Tymczasem następnego dnia Waldek zamknął się w kiblu, ponieważ obraził się na Ferdka. W końcu Waldek opuszcza toaletę i Ferdek ostatecznie godzi się na jego występ. W pokoju Waldek prezentuje swoje umiejętności. Następnego dnia w kamienicy Kiepskich odbywa się piknik country. Podłoga na korytarzu jest wyłożona sianem, główni bohaterowie są poprzebierani za typowe postaci z Dzikiego Zachodu. Również Borysek musi pobierać opłaty od każdego gościa oraz gra zrzędliwego Meksykanina. Następnie przychodzą kowboje, a Waldek śpiewa w pokoju. Kowboje nie chcą zapłacić za oglądanie koncertu. Ferdek i spółka częstują przybyłych "kowbojów" wódką i "kowboje" biorą udział w przeróżnych "zabawach" np. rzucanie butelkami czy ujeżdzanie Boczka ucharakteryzowanego na dzikiego byka. Okazuje się, że goście imprezy nie mają pieniędzy, ponieważ są bezrobotni i poszukują darmowych posiłków. Wyszukali na stronie internetowej założonej przez Paździocha ogłoszenie o pikniku country i myśleli, że Kiepski i reszta chcieli zorganizować happening.Gdy Ferdek dowiaduje się o tym,chce się zemścić na Paździochu poprzez zaatakowanie go skalpem.

Zakończenie

Następnego dnia Ferdek nie może skorzystać z kibla, chyba, że dałby skórę. Kiepski pyta się Boryska, czy może być skóra z Paździocha.

Obsada

Poprzedni
Druga młodość
Kantry kurde
2001
Następny
Protest szoł

Więcej z Fandomu

Losowa wiki