Fandom

Kiepscy Wiki

Jedenastka pana Ferdynanda

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jedenastka pana Ferdynanda - 114. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Kosmisci u Kiepskich.JPG

Ufoludek przyłapany

W nocy Halina i Ferdek słyszą jakieś dziwne odgłosy z pokoju. Bezrobotny mówi żonie że widział ufiaka, ale ta jemu nie wierzy, sądzi że to tylko przewidzenia z upicia. Kiepscy otrzymują ogromny od Edzia, wręcz astronomiczny rachunek za telefon (równowartość dwóch rent babki). Zastanawiają się kto wydzwonił takie rachunki. Kiepski senior domyśla się kogo to sprawka. W nocy Ferdek z synem łapią ufoludka. Mówi on po polsku i ogląda Klosa. Pochodzi on z planety J-23. Tłumaczy że ukradziono mu radio i musiał się jakoś kontaktować. Pomimo to udaję się im z nim zaprzyjaźnić. Podobnie jak oni interesuje się on futbolem. Podziwia polską reprezentację (podobnie jak inni kosmici) , z tym że tą z... lat 70, Orłów Górskiego. Transmisje z meczów dochodzą do niego z opóźnieniem (jego planeta jest oddalono o 27 lat świetlnych od Ziemi) i chce dowiedzieć się jak wygląda ich gra teraz. Ostatnio oglądał MŚ 1974. Piją z kosmitą i rozmawiają o polskiej piłce, przez co Halina jest zła. Kosmita idzie spać, by odpocząć przed meczem.

Polska gola.JPG

Kiepscy, Boczek i Ufiak

Ferdek z Boczkiem zastanawiają się co z robić by nie zawieść przybysza z kosmosu. Wpadają na pomysł aby puścić mu stary mecz z Ukrainą (3:1) na wideo. Paździoch gdy pod kiblem dowiaduje się o ich pomyśle, chce dostać połowę stawki za obstawienie meczu (myśli że Ferdek założył się z kosmitą), ale Ferdek zaprzecza. Wszystko psuje jednak Paździoch, wyjmuje kasetę i pokazuje mu transmisje na żywo z Portugalią (0:4). Kosmita pyta dlaczego nie można odmłodzić stare gwiazdy. Sam mówi,że ma takie urządzenie. Do Kiepskich przychodzi sam Grzegorz Lato, ale sąsiedzi rozpoznają go dopiero po pokazie żonglerki. Kosmita również się chwali swoimi umiejętnościami i żali się że u nich z przyczyn grawitacyjnych gra w piłkę nie jest możliwa. Eksperyment nie do końca wychodzi. Lato zamienia się w... wiosnę.

Zakończenie

Ferdek, Waldek i Boczek oglądają mecz reprezentacji Polski złożonej z jednego człowieka i samych ufoludków. Jest ona nieziemską potęgą piłkarską. Wszyscy są zachwyceni.

Obsada

Ciekawostki

  • W odcinku wykorzystano fragmenty MŚ z 1974 (bramki Laty) i MŚ 2002 (mecz Portugalia-Polska);
  • Podczas meczu Portugalia-Polska słyszymy początkowo komentarz nieznanego sprawozdawcy, potem właściwy (duet Borek-Kołtoń).
Poprzedni
Armagiedon
Jedenastka pana Ferdynanda
2002
Następny
Rekord man

Więcej z Fandomu

Losowa wiki