FANDOM

Jan Kobielak
Jan
Informacje biograficzne
Płeć

mężczyzna

Data śmierci

Ósme dziecko stróża; w kolejnym odcinku znowu żyje

Rodzina

Danuta Kobielak (żona) Mamot (kot)

Pseudonim(y)

świnia, złodziej, erotoman

Specjalność

fryzjerstwo, gadatliwość

Zawód

fryzjer

Pierwszy odcinek

Ósme dziecko stróża

Ostatni odcinek

Kocidło; tylko wspominany

Poza sceną
Narodowość

Polska

Adres:

Wrocław

Aktor

Krzysztof Dracz

Jan Kobielak - fryzjer damsko męski. W jego rolę wcielił się Krzysztof Dracz.

Biografia

Przeszłość

Będąc młodym poślubił swoją żonę Danutę która za ich zamążpójścia była jeszcze (jak sam wspominał) bardzo chuda. Przez wiele lat jego ulubieńcem był czarny kot Mamot. Po pewnym czasie postanowił założyć swój własny lokal fryzjerski. 

Życie codzienne 

Obecnie utrzymuje się z pracy fryzjera. Jest najlepszym przyjacielem Kazimierza Badury który chciał go uczynić ojcem chrzestnym jego dziecka. Jego znanymi klientami są Ferdynand Kiepski i pewien policjant z którymi nawiązywał dobre relacje. Jednak tak naprawdę miał lepsze relacje ze zwierzętami niż z ludźmi. Świadczą o tym fakty, że miał kota którego bardziej kochał od swojej żony i przygarnął gołębia ze złamanym skrzydłem.

Śmierć 

W odcinku pt. Ósme dziecko stróża z powodu poprzedniego zawału i gwałtownej rozmowie z Ferdkiem o historii jego grubej żony zmarł w drodze dojazdu do szpitala na ul. Bonifratrów. Jednak w następnym odcinku pt. Bomboni znowu żyje i dalej prowadzi swój lokal.

Dowiadujemy się w nim również, że gdy rozmawiał z policjantem wynika iż jednak nie miał on dobrych relacji z Ferdkiem. Przezywał go przezwiskiem Bomboni dlatego, że bezrobotny w zastraszającym tempie zaczął być coraz bardziej uzależniony od alkoholu. Kiepski nienawidził go za to.

W czasie kiedy Kozłowski urządził halloweenowego grilla fryzjer został przez niego zaproszony. Przyszedł tam przebrany jako zombie.

Co ciekawe w odcinku pt. Kocidło dobitnie uznano go za zmarłego. Okazało się również, że jego kot tak związany z właścicielem, że siedział na jego grobie przez 4 lata. Jego grób odwiedziła również jego żona Danuta i Halina Kiepska.

Na jego płycie nagrobnej napisane było, że zmarł w wieku 68 lat.

Odcinki w których zagrał Jan Kobielak

Ciekawostki

Jan Kobielak w odcinku pt. Bomboni02:14

Jan Kobielak w odcinku pt. Bomboni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki