FANDOM

Hiperferdex - 66. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek z Fullem
W nocy na korytarzu Ferdek rozmawia z Paździochową. Okazuje się, że Paździoch chce popełnić samobójstwo, ponieważ bazar, na którym dotychczas handlował, ma zostać zlikwidowany. Chce udusić się żelazkiem. Jednak do samobójstwa nie chodzi, Paździoch jedynie niszczy spłuczkę. Następnego dnia Ferdek rozmawia z Paździchem w kuchni. Ferdek postanawia pomóc sąsiadowi. Zamierza otworzyć supermarket w mieszkaniu. W nocy Ferdek rozmawia z Haliną i każe jej, Babce i innym członkom rodziny nauczyć się jazdy na rolkach. Następnego dnia Ferdek mówi Waldkowi, aby zacementował wszystkie kible w mieście, aby zwabić klientów do supermarketu. Oczywiście, nie można zacementować kibla na korytarzu. Waldek idzie i zabiera się do roboty. Następnie na korytarzu są stoiska z bielizną i innymi towarami. Tymczasem przychodzi mężczyzna. Wszyscy chcą mu zaoferować jakiś produkt, ale on chciał skorzystać z toalety, ponieważ inne w mieście były zacementowane. Interes jest na dobrej drodze.
Odc66-300x213

Ferdek i jego supermarket

Zakończenie

Przychodzi Boczek i ma dla Ferdka złą informację. Okazuje się, że Waldek zacementował także kibel na korytarzu. Boczek narzeka, ponieważ został zmarnowany cały interes. Ferdek stara się załagodzić sytuację. Następnie Paździoch wychodzi z kuchni z żelazkiem i mówi, że ma coś do załatwienia.

Ciekawostki

Ten odcinek to pierwszy nakręcony w profesjonalnym studiu grupy ATM, tak samo jak odcinki 67,68,69 i 72

Obsada

Poprzedni
Ziarno
Hiperferdex
2000
Następny
Eros i medycyna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki