Fandom

Kiepscy Wiki

Happy family

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
155-300x226.jpg
Happy family
– 155. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Paździoch spotyka na korytarzu Mariolkę. Proponuje jej zakup nowych, ładnych kozaków. Mariola jednak odmawia z braku pieniędzy. Paździoch sprytnie proponuje żeby kozaki kupił jej Ferdek co sprawiło że Mariola zauważyła, że ojciec nigdy jej nic nie kupił. Marian prowokuje ją do poważnej rozmowy z rodzicami. Potem korytarzem idzie Walduś, którego również spotyka Paździoch. Na pytanie co robi - cyc odpowiada, że idzie po browarka dla taty i wynieść śmieci. Marian postępuje podobnie jak z Mariolką i wmawia biednemu Waldusiowi że jest niewolnikiem rodziny. Po powrocie do domu Waldemar odbywa z Mariolką rozmowę, w której decydują się na poważną dyskusję rodzinną. Dyskusja niestety skończyła się kłótnią. Nagle wchodzi do domu Kiepskich Paździoch, który proponuje zawarcie umowy rodzinnej. Powoduje to całkowitą zmianę w zachowaniu rodziny. Razem oglądają telewizję, rozmawiają, jedzą chrupki, jednak nie robią tego z wielką radością. W nocy wszystkim od nadmiaru jedzenia zrobiło się niedobrze.

Zakończenie

Ferdek tworzy bunt i postanawia zerwać umowę, bo nikt nie jest szczęśliwy. Cała rodzina postanawia zerwać umowę oprócz Mariolki - której było obojętnie oraz Babki, która chciała zaskarżyć rodzinę do sądu. Ferdek i Walduś zrobili więc prowokację, poprzez włożenie do spodni Ferdynanda renty Rozalii. Waldemar zrobił zdjęcie, kiedy seniorka próbowała wyciągnąć swoje pieniądze, kiedy jednak dowiedziała się o tym, że była to podpucha, nawet się ucieszyła.

Obsada

Ciekawostki

  • W tym odcinku po raz pierwszy pokazano krótką czołówkę.
  • Od tego odcinka napisy końcowe są pisane dzisiejszą czcionką.
Poprzedni
Kraina obfitości
Happy Family
2004
Następny
G8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki