FANDOM

174.jpg

Sąsiedzi pomagają Boczkowi w wypełnieniu pokuty.

Grzech – 174. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Boczek mówi Ferdkowi, że ma dostać odszkodowanie, ponieważ zatruł się świńską wątrobą. Otrzyma 1255 złotych. Problem tkwi jednak w tym, że nie wie, na co powinien przeznaczyć pieniądze. I w tej sprawie radzi się Ferdka. Następnego dnia oboje są na korytarzu. Gdy przychodzi Paździoch, okazuje się, że doradził Boczkowi, aby pomyślał o przyszłości (w przeciwieństwie do Ferdka, który źle doradził). W nocy Boczek przychodzi do Ferdka i mówi, że wycofał swój kapitał od Paździocha. Sąsiedzi rozmawiają w kuchni. Ferdek i Waldek słyszą w piwnicy rozmowę Paździocha z Boczkiem. Wynika z tego, że Paździoch namawia Boczka do popełnienia grzechu. Następnego dnia okazuje się, że Boczek chce oddać pieniądze biednym. Sąsiedzi próbują mu pomóc. Nie pozwalają mu iść się wyspowiadać. Paździoch proponuje pokutę. Sąsiedzi karzą mu ciągnąć rzeczy z domu, których jest dużo. Boczek nie jest wstanie "odmówić pokuty", w związku z czym istnieje propozycja, że ciężar grzechu można na nich rozłożyć. Będzie to kosztowało 1255 złotych. Tak też się dzieje. Sąsiedzi ciągną niektóre rzeczy po korytarzu tam i z powrotem. Trwa to cały tydzień, co Halina z Heleną mocno akcentują.

Zakończenie

Ktoś puka do drzwi. Okazuje się, że jest to Niemiec. Chce, aby Halina zjadła żabę za 50 euro. Halina wzywa do tego Ferdka.

Obsada

Więcej z Fandomu

Losowa wiki