FANDOM

Oszczerstwa Boczka.jpg

Oszczerstwa Boczka

Grzałka – 206. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Paździoch w nocy mówi Ferdkowi, aby oddał jego grzałkę, którą mu pożyczył jakiś czas temu. Kiepski zamyka przed nim drzwi i pije piwo. Później idzie do łóżka. Halina ma wątpliwości co do tego, czy jej mąż nie pożyczył żadnej grzałki. Następnego dnia, gdy Halina wraca z pracy, zastaje ją Paździoch i mówi, że chciałby odzyskać swoją grzałkę. Kiepska obiecuje, że razem z mężem oddadzą mu grzałkę, gdy tylko Ferdek jej poszuka. Halina mówi to Ferdkowi, ale ten tłumaczy, że 20 lat jej nie widział. Mówi także, że powinien iść do sklepu i odkupić własność Paździocha. Jakiś czas później ponownie przychodzi Paździoch, dopominając się o grzałkę. Później przychodzi Boczek. Paździoch pyta się go, czy widział, jak Ferdek pożyczał od niego grzałkę. Boczek potwierdza. W nocy Halina ma pretensje do męża. Ferdek w końcu daje sąsiadowi grzałkę, ale Paździoch mówi, że nie jest to jego grzałka. Ferdek przypomina sobie, że 20 lat temu Boczek, gdy wprowadzał się do kamienicy, pożyczył od Ferdka grzałkę. Kiepski każe mu ją oddać.

Boczek oddaj grzałkę.jpg

Boczek oddaje grzałkę.

Zakończenie

Boczek oddaje Ferdkowi grzałkę. Halina przeprasza męża, że oskarżała go o kradzież. W nocy Ferdek odkrywa, że jego grzałka była inna niż taka, jaką dał mu Boczek - podobna tamta była solidna, radziecka. Halina przypomina Ferdkowi, że pożyczył od Boczka pompkę do roweru i do tego czasu mu jej nie oddał. Następnie Boczek przypomina sobie o tym i woła, aby Ferdek otworzył drzwi. Kiepski idzie spać i w ogóle nie interesuje go to.

Obsada

Poprzedni
Afera kryminalna
Grzałka
2005
Następny
Okaz zdrowia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki