Fandom

Kiepscy Wiki

Golaska (odcinek)

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Disambig.png Ten artykuł dotyczy odcinka. Zobacz też: Postacie.

Golaska.jpg

Golaska

Golaska – 105. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Walduś budzi ojca o trzeciej w nocy, aby pokazać mu erotyczny program, który leci w telewizji. Następnie Walduś idzie spać, a Ferdek włącza telewizor i zaprasza dziewczynę do siebie. Golaska przychodzi. Niestety budzi się Halinka, Kiepski chowa golaskę do szafy. Halinka otwiera szafę jednak owej kobiety tam nie ma. Paździoch wchodzi do kibla, a w nim siedzi naga kobieta. Przychodzi Boczek, Marian nie chce go wpuścić, niestety Arnoldowi udaje się wejść, kiedy już po wszystkim Boczkowi też ukazuje się golaska zaprasza ją do siebie na kapuśniak na świńskim ryju. Na korytarzu spotyka Waldusia, Golaskę zaś chowa do pudełka, Cyc zabiera pudełko ponieważ Kiepski ma w nim robić szopkę dla babki na święta. W domu z pudełka wyskakuje dziewczyna, którą Waldek rozpoznaje z telewizora i kolorowych pisemek. Ktoś puka do drzwi, to ksiądz, który chodzi po kolędzie, na szczęście Waldkowi udaje się ukryć dziewczynę. Następnego dnia spotykają Edzia który modli się do golaski sąsiedzi idą w jego ślady, i modlą się do niej. Na nieszczęście pojawia się Halina i Helena,które wszystko psują.

Zakończenie

Edzio w telewizji.jpg

Edzio w telewizji

Golaska z Edziem znikają (ponieważ listonosz uciekł razem z nią). W nocy Cycu budzi Ferdzia z nakazu Boczka i Paździocha. W telewizji Edzio z Golaską występują nago. Sąsiedzi jednogłośnie ogłaszają: Ocenzurować!

Zobacz też

Obsada

Poprzedni
Słuchacz przysięgły
Golaska
2002
Następny
Witamina "G"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki