FANDOM

Gigantus erektus - 48. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Opis Odcinka

Ferdek otwiera hotel dla płazów i gadów. 

Fabuła

Do kuchni przychodzi Ferdek, aby pochwalić się, że znalazł pracę. Zamierza w mieszkaniu urządzić hotel dla zwierząt. Halina jednak nie wierzy w to, że Kiepski mógłby zająć się zwierzętami. Tymczasem zjawia
Odc48

Waldek,Albert[Gigantus erektus] i Ferdek

się kobieta, która musi pilnie wyjechać do Rzeszowa, a ma wielkiego żółwia o imieniu Albert, który niedługo skończy 1000 lat, jest wrażliwy i nie znosi hałasów. Ferdek jednak nie ma pojęcia, jak poradzić sobie z nim. Paździoch boi się żółwia, podobnie jak Halina. Następnego dnia Ferdek z Waldkiem karmią Alberta, który ciągle jest głodny. Następnie zaczyna głośno śpiewać, co zdarza się także w nocy. W ciągu dnia wypił 20 piw. Ferdek chce uciszyć żółwia. Tymczasem okazuje się, że drzwi do mieszkania są otwarte. Okazuje się że Alberta wziął Paździoch, który ma na głowie czarną pończochę damską. Ferdek jest zaskoczony. Jednak Paździoch nie chciał ukraść żółwia, tylko go wypożyczyć, bo rozpoznał go. Okazuje się również, że żółw nazywa się Gigantus Erektus, który może znieść jajko warte milion dolarów. Każdemu, kto zje takie jajko, zmniejsza się dysfunkcja męskości. Następnego dnia Ferdek z Waldkiem karmią żółwia piwem, a następnie usypia pod wpływem głośnej muzyki. Następnie żółw znosi jajo. Tymczasem Ferdek z Waldkiem idą na piwo, a pod ich nieobecność Paździoch kradnie jajo. Jednak Ferdek przypomina sobie, że musi iść do domu.

Zakończenie

Ferdek przyłapuje Paździocha na kradzieży jaja. Zabiera je Paździochowi i rzuca do Waldka, któremu nie udaje się go złapać. Jajo pada na Boryska. Następnie zjawia się opiekunka żółwia i Borysek zaczyna ją gonić.

Obsada

Poprzedni
Browary Hills
Gigantus erektus
2000
Następny
Spirytyści