FANDOM

61

Paździoch i Mariola przyglądają się papudze w klatce.

Genialny Szopen – 61. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek z Waldusiem oglądają w telewizji program z gadającą papugą o nazwie Fryderyk Szopen. Okazuje się, że właściciel papugi na jej występach zarobił już na dwa traktory. Walduś idzie do sklepu kupić papugę. Ferdek po drodze do kibla spotyka Paździocha, który pokazuje Alfredowi Kwas toaletę. Kwas chce wynająć mieszkanie u Paździocha lecz warunki mieszkaniowe znacznie się różnią od tych które mu Marian przedstawił przez telefon. Przychodzi Waldek i mówi, że gadająca papuga kosztuje 700 zł, a Kiepskich nie stać na taki wydatek. Wtedy pan Alfred proponuje Ferdkowi, że sprzeda mu gadającą papugę za 200 zł. Kiepscy kupują papugę. Na imię jej dają Pan Tadeusz. Do konkursu pozostało nie dużo czasu i trzeba jakoś szybko papugę nauczyć mówić. Ferdek wraz z Waldkiem nagrywają całego Pana Tadeusza na kasety i puszczają je nocą papudze. Rano okazuje się, że papuga posiadana przez Kiepskich to skradziony Fryderyk Szopen.

Zakończenie

Fryderyk wraca do właściciela i występuje w telewizji. W telewizji na prośbę właściciela, aby Szopen coś powiedział zaczyna cytować erotyczne fragmenty Pana Tadeusza. Ferdek się cieszy, że czegoś nauczył papugę.

Obsada

Poprzedni
Kiepska płeć
Genialny Szopen
2000
Następny
Margaryna gagaryna