FANDOM

Kuba

Telewizyjny show Kuby Rarytasa.

Galareta społeczna – 195. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Po wizycie Boczka u Kiepskich i obejrzeniu wraz z nim programu telewizyjnego Ferdek dochodzi do wniosku, że jego gość nie ma własnego zdania. Doszło do tego w chwili, gdy w programie pojawili się dwaj tancerze - kobieta i mężczyzna, w niezwykle trudnej pozycji - kobieta stała na mężczyźnie. Ferdek pokłócił się z żoną , kto z nich jest ważniejszy. Ich gość nie potrafił wyrazić swojej opinii. Po spotkaniu przy toalecie z Marianem Paździochem dowiedział się, że jego rozmówca ma takie same zdanie na ten temat. Postanawiają to zmienić i rozpoczynają leczenie. Boczek nie wyraża jednak chęci leczenia i ucieka. Po chwili dwójka lekarzy [Ferdek i Paździoch] znajdują uciekiniera w ubikacji. Ferdynand rezygnuje z badań, zaś Marian postanawia samodzielnie leczyć Arnolda Boczka. Jak się potem okazuje, kuracja się powiodła i obaj panowie otrzymali zaproszenie do programu Kuby Rarytasa. Tam Boczek pokazuje swoje nabyte umiejętności. Ferdek jest zażenowany, natomiast jego żona zachwycona. Kończy się to kolejnym konfliktem.

Zakończenie

Po emisji programu Ferdynand spotyka Boczka na korytarzu. Ten zdradza mu, że leczenie Paździocha to oszustwo, po prostu Boczek został przekupiony.

Obsada

Produkcja

Poprzedni
Ręka wisielca
Galareta społeczna
2005
Następny
Redaktor naczelny