FANDOM

152-300x227.jpg

Tytułowy odcinek pt.Firma

Firma
— 152. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek w piżamie siedzi na fotelu. Halina ma pretensje o lenistwo męża i prosi go o wyrzucenie śmieci. Ferdek opróżnia śmietnik przez okno a śmieci lądują na pewnym starszym człowieku. Halina potem ma wielkie pretensje do męża o takie lenistwo i nakazuje mu podjąć jakąś pracę teraz albo szybciej - ma znaleźć jakąś dobrze płatną i odpowiedzialna pracę, tym razem bez żartów. Ferdek idąc protekcją szantażu żony wyrusza szukać pracy. Paździoch jest zdziwiony, że sąsiad o szóstej rano jest na nogach w garniturze. Ferdek idzie do piwnicy gdzie poznaje biznesmena który pracuje w firmie i proponuje Ferdkowi żeby zatrudnił się w tej firmie. Ferdek ma napisać swoje CV. Halina nie wie co ma napisać, bo przecież Ferdek nic w życiu nie robił, oprócz działalności z saturatorem za komuny. Halinka bardzo dobrze sformułowała CV męża. Ferdek w firmie może sam ustalić pensję i zarobki. Otrzymuje plastikowy telefonik. Kiepski jest cały czas sztucznie zdenerwowany i nie może jeść, a gdy Halina od razu znika Ferdek przestaje symulować. Nie otrzymuje pensji, ale ma logiczne wytłumaczenie - firma splajtowała. Halina jest zła na męża, że cały czas zajmuje się pracą i wyrzuca jego telefon służbowy.

Zakończenie

Dla Ferdka jest to radosna wiadomość, gdyż nie musi już wcale pracować i może wrócić do swoich codziennych zajęć, bawiąc się kapciem i na fotelu oglądać telewizję.

Obsada

Poprzedni
Siłaczka
Firma
2003
Następny
Inteligentni konsumenci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki