Fandom

Kiepscy Wiki

Ferdynator

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ferdynator - 72. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdynator.JPG

Halina & Ferdynator

Ferdek jest zdenerwowany, z powodu nieciekawych programów telewizyjnych. Waldek proponuje aby poszli do kina. Bierze gazetę i czyta iż potrzebują śmiałków. Razem z ojcem dzwonią pod numer podany w ogłoszeniu. W mieszkaniu Kiepskich zjawia się Komandor Szemro i towarzysząca mu asystentka, Grażynka. Szemro przyszedł do Ferdka, aby zachęcić go do tajnej operacji. Ferdynand zgadza się. Grażyna jest zapatrzona w Waldka i obiecuje mu, że do niego zadzwoni, na odchodne pocałowała go. Po tej informacji Waldek trzyma w ręku telefon, nawet nie je obiadu. Mariola wyśmiewa się z niego a Halinę to denerwuje, Waldek bardzo się tym złości. Tymczasem w nocy Ferdek zamienia się w Cyborga. Następnego dnia Halina wzywa lekarza, który zostaje przepędzony przez Ferdka. Halina rozmawia z Waldkiem na temat jego zachowania. Ferdek idzie do toalety na korytarzu spotyka Paździocha i pomaga mu otworzyć drzwi od toalety (robi to laserem). W telewizji ukazuje się reportaż o zatrzymaniu Komandora Szemro za jego obsesję na punkcie abstynencji i cybernetyki. Jednym cyborgiem jest Ferdek drugim Grażynka... Walduś jest załamany... Wszystkie browary świata mają być zniszczone punktualnie o 19:00.

Zakończenie

Waldek próbuje obezwładnić ojca łańcuchem, ale Ferdek bez większego problemu się z niego uwalnia. Potem prosi Waldka, aby go walnął młotem do rozbiórki z całej siły, ale Ferdek nawet nie poczuł uderzenia. Potem cyborg oznajmił, że wybierze ostateczną metodę - pójdzie na poligon, i się zdetonuje, ale w ostatniej chwili uratowała go Halinka. Ferdek potem się bije w kuchni i wyzywa siebie samego, a potem z pomocą siły swojej woli uwolnił się z żelastwa. Halina była dumna z męża. Potem do Waldka dzwoni Grażynka, i Waldek w ostatniej chwili prosi ją, aby nie niszczyła browarów, bo ją kocha. Potem Kiepscy organizują uroczystość, przychodzi Grażynka i się całują. Rodzice Waldka to widzą, potem Halinka pyta się Ferdka, czy on się uwolnił dla niej, czy dla browara. Mąż mówi, że dla niej, po czym wyciąga dyskretnie piwo i robi głupią minę w stronę kamery.

Obsada

Ciekawostki

  • Pierwszy odcinek nakręcony w studio. Do 71 odcinka akcja toczyła się w prawdziwej kamienicy.
  • W scenie, w której aresztowanego Komandora Szemro, widać było logo telewizji TV 4 w latach 2000-2006.
Poprzedni
Świnia w każdym domu
Ferdynator
2000
Następny
Nie bój żaby

Więcej z Fandomu

Losowa wiki