FANDOM

Ferdewalduś - 35. odcinek serialu Świat według Kiepskich.
FERDEWALDUŚ.jpg

Halina i Dorota

Fabuła

Waldek ćwiczy pompki na fotelu w pokoju. Nagle pojawia się Mariolka i mówi, że coś złego dzieje się z Haliną, która od dłuższego czasu kupuje rzeczy dla małego dziecka, gotuje specjalne potrawy. Razem z Waldkiem zastanawiają się, czy Halina nie jest w ciąży. Gdy do mieszkania przychodzi Listonosz, Mariolka informuje go o przyjściu dziecka na świat. Listonosz od razu zaczyna to rozpowiadać. O tym, że Kiepska jest w ciąży dowiaduje się Paździoch. Tymczasem Ferdek razem z Waldkiem rozważają, co muszą kupić zanim urodzi się dziecko. Halina jednak nie chce rozmawiać na temat dziecka. W nocy Ferdek zastanawia się również, z kim Halina może mieć dziecko. Przychodzi mu do głowy, że z Listonoszem. Następnego dnia Kiepski ogląda film o ciąży. Tymczasem przychodzi Boczek z jedzeniem dla Haliny. Boczek przyznaje się również, że w szkole podstawowej podkochiwał się w Halinie. Ferdek spotyka na korytarzu Paździocha, który gratuluje mu ojcostwa, a tymczasem Kiepski podejrzewa, że Paździoch maczał palce w sprawie ciąży Haliny. Okazuje się jednak, że Paździoch nie ma z tym nic wspólnego. Jakiś czas później Ferdek przychodzi do domu z wózkiem dla dziecka oraz z innymi rzeczami. Boczek przynosi łóżeczko. Przychodzi nawet Paździoch z Listonoszem. Wszyscy siedzą przy stole i piją wódkę.

Zakończenie

Do pokoju przychodzi Halina ze swoją koleżanką, Dorotą. Okazuje się, że Halina nie jest w ciąży, tylko jej koleżanka.

Obsada

Więcej z Fandomu

Losowa wiki