FANDOM

166

Ferdek zasila przedmioty elektryczne ludzi.

Energetyk – 166. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Świat ogarnęła klęska związana z brakiem energii. Nagle w mieszkaniu Kiepskich gaśnie światło. Po pewnym czasie znów jest prąd. Niespodziewanie ponownie gaśnie światło. Ferdek nie może obejrzeć telewizji. Może jedynie za pomocą wytworzonej energii poprzez rower. Na korytarzu Ferdek wytwarza prąd do żarówki. Paździoch jest zaskoczony. Następnego dnia Ferdek udziela pomocy interesantom, którym niezbędny jest prąd. W nocy Ferdek dostaje propozycję nie do udrzucenia: ma przy obecności Prezydenta stworzyć prąd. Tak też się dzieje. Ferdek zostaje nagrodzony.

Zakończenie

Halina jest dumna z męża. Gdy idą spać, pojawia się w sypialni dwóch Kosmitów. Mówią bardzo skomplikowanym językiem. Chcą posłużyć się Ferdkiem. Jeden z Oficerów UOP nie zgadza się na to. Ferdek zgadza się pod warunkiem, że jeżeli zasili cały Wszechświat, dostanie pół litra.

Obsada

Ciekawostki

  • Gdy Paździoch przynosił ubrania na korytarz możemy na jego szyi dostrzec torbę znanej marki sklepu meblowego o nazwie IKEA.
  • Artur Grochowiecki który zagrał rockmana, zagrał również szatanistę w odcinku pt. Cios w nos.
Poprzedni
Nieznośna letkość bytu
Energetyk
2004
Następny
Odlot

Więcej z Fandomu

Losowa wiki