Fandom

Kiepscy Wiki

Drapieżnik

1060stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
232.jpg

Paździoch z miskami z mlekiem ma zamiar przyciągnąć koty.

Drapieżnik – 232. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W nocy Ferdek słyszy, że Paździoch zachowuje się jak kot. Tymczasem Boczek na korytarzu szuka kota. Okazuje się, że także nie mógł spać, gdyż słyszał odgłosy kota. Ferdek idzie do piwnicy, gdzie zastaje Paździocha. Na ziemi znajduje się kilka misek z mlekiem. Kiepski rozmawia o całej sytuacji następnego dnia z Haliną. Następnie spotyka się z Boczkiem na korytarzu. Boczek opowiada sąsiadowi swoją sytuację - gdy wracał z zakupów Paździoch poprosił go o mleko i zaczął zachowywać się jak kot. Ferdek i Boczek dyskutują na temat tej sprawy w kuchni. Od Haliny dowiadują się, że Paździoch jeździ Mercedesem. Następnie przychodzi na korytarz ubrany elegancko. Sąsiedzi są zaskoczeni jego nową postawą. W nocy Ferdek i Halina obserwują, jak Paździoch siedzi na drzewie i w ustach trzyma gołębia. Kiepski bierze sprawę w swoje ręce i idzie do Paździochowej. Ta mówi, że jej mąż żeruje i je gołębie. Paździochowa nie chce jednak mówić Ferdkowi o Paździochu, tylko radzi mu, aby zobaczył go w telewizji. Następnego dnia Kiepscy oglądają w telewizji wywiad z Paździochem. Podobno znajdje się na liście najbogatszych Polaków. Paździoch opowiada swoją historię.

Zakończenie

Następnie na korytarzu Halina mówi Paździochowej, że jest zachwycona występem Paździocha w telewizji. Paździochowa mówi, że życie pod jednym dachem z Marianem nie jest przyjemne. Mówi także, że kazała, aby go wykastrowano.

Obsada

Poprzedni
Remoncik
Drapieżnik
2005
Następny
Pływak żółtobrzeżek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki