Fandom

Kiepscy Wiki

Dogadzacz

1058stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dogadzacz – 201. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Do pokoju Kiepskich przychodzi Boczek z trzema pizzami, gdyż Kiepscy zamawiali ją, lecz przyszła z opóźnieniem. W telewizji leci program o relacji ze ślubu jednego z najbogatszych polaków. Po obejrzeniu
201.jpg

Paździochowie odpoczywają na huśtawce

Ferdek oburza się na program i dziwi się, dlaczego Halina i Boczek cieszą się z programu. Przed kiblem Ferdek spotyka Paździocha i rozmawia z nim o wyemitowanym programie. W nocy Ferdek mówi żonie, że chciałby sobie dogodzić. Problem w tym, że nie wie, w jaki sposób. Chodzi mu o luksus. Następnego dnia Ferdek, idąc do toalety, spotyka Boczka, ubranego galowo. Okazuje się, że Boczek idzie na imieniny i chce od Ferdka pożyczyć krawat. Przychodzi Paździoch i mówi sąsiadom, że skonstruował sobie poduszkę. Ferdek wraca do domu i w pokoju widzi Halinę, biorącą kąpiel. Na korytarzu Paździochowie zorganizowali sobie huśtającą ławkę. Okazuje się, że dogadzają sobie. Ferdek mówi Halinie, że nikt mu nie może dogodzić. Ferdkowi śni się, że pewnego dnia na korytarzu czeka na niego Bóg i mówi, że przyszedł po to, gdyż martwi się o Ferdka. Ferdek musi wiedzieć, czego chce. Bóg obiecuje mu, że przyjdzie do niego następnego dnia.

Zakończenie

Następnego dnia Ferdek mówi o tym Halinie. Nie wie jednak, czego chce, lecz czeka na Boga. Idzie na korytarz i nagle pojawia się Bóg. Ferdek wszystko przemyślał i prosi go, aby mógł chwilowo porządzić. Bóg zgadza się na to. Ferdek prosi o aureolę. Okazuje się, że Ferdek stał się Bogiem Wszechmogącym. Prosi o piwo i otrzymuje. Może poprosić także o coś jeszcze innego. Zostało mu niewiele czasu i prosi o drugiego browara.

Obsada

Poprzedni
Bo dziś Andrzeja
Dogadzacz
2005
Następny
Edzio ośmiornica

Więcej z Fandomu

Losowa wiki