FANDOM

329

Reżyser chce przyjąć Ferdka do pracy aktora.

Dla dorosłych - 329. odcinek serialu Świat według Kiepskich.
Uwaga: Poniżej znajdują się informacje o kontekście seksualnym lub naruszającym zasady. Zawarte poniżej informacje są powszechnie uważane za wulgarne.

Fabuła

Halina Kiepska wyjeżdża do senatorium. Marian przychodzi do Ferdka z propozycją wynajęcia jego mieszkania do filmu. Reżyser ma kłopoty z aktorem, który ma grac główną rolę w filmie: "Dziecko z Kapusty". Aktor chce dostawać większe honorarium. Reżyser daje Ferdkowi więc rolę tego aktora. Wkrótce odbywa się premiera filmu. Niestety w jednej scenie przy piecu, zamiast Ferdynanda pojawił się ktoś inny, ponieważ była tam scena, w której on się rozbiera. Jego penis był bardzo niewielkich rozmiarów. Ferdek jest wściekły, bo wszyscy się z niego śmieją. Marian podpowiada mu, by złożył oficjalne oświadczenie na YouDupie. Ferdek czyta oświadczenie przed kamerą, po czym każe odejść od komputerów osobom nieletnim oraz duchownym gdyż chciał pokazać swoje prawdziwe przyrodzenie. 

Uwaga: Tu kończą się informacje zawierające treści powszechnie uważane za wulgarne.

Ciekawostki

  • Aktorzy rozmawiając ze sobą wspomnieli o innych aktorach grających nagich żydów którzy w pewnym amerykańskim filmie za wystąpienie dostali wysokie honoraria. Jest to odniesienie do kultowego filmu wojennego Stevena Spelberga pt. Lista Schindlera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki