FANDOM

225.jpg

Lekarz chce wyleczyć Ferdka z chamicy społecznej.

Demoralizator - 225. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W Czasie gdy Halina chcę skorzystać z toalety to kłóci się z Paździochem o toaletę odzywając się do niego wulgarnie, do kuchni przychodzi Boczek który również słyszy niewyparzony język Haliny, również widzi w Halinie ubranie Ferdka, Halina informuje Ferdka że to przez niego taka jest wulgarna wobec ludzi.Nazajutrz na ścianie koło toalety pojawia się graffiti z napisem Paździoch Fak Ju wraz z twarzą Paździocha po czym się dowiaduje że to robota Ferdka, wieczorem gdy Ferdek pije herbatę to Halina słucha audycji w Radiu i informuje Ferdka że kiedyś był Kulturalny a teraz jest leniwy i każe mu coś z tym skończył. Do Ferdka przychodzi lekarz który mu daje tabletki na Chamstwo po czym popija tabletki Piwem, Wieczorem do Haliny przychodzą Paździoch i Boczek którzy są zbulwersowani zachowaniem Ferdka który przed nimi wali głową w ścianę, Nazajutrz Ferdek jest podłączony do aparatury, lekarz informuję Halinie że ktoś musi być dawcą aby Ferdek wrócił do normy, Paździoch postanowi być dawcą dla Ferdka.

Koniec

Helena domaga się od Haliny odszkodowanie za to że Marian został chamem (tak jak Ferdek) gdzie razem siedzą przed telewizorem, przychodzi Mariola która chce pieniądze na nowe kozaki, Ferdek nie daje jej pieniędzy i razem z Paździochem się śmieją.

Obsada

Poprzedni
Kamasuntra
Demoralizator
2005
Następny
Stypa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki