FANDOM

Demon

Ferdek opętany przez demona który powoduje u niego wymioty.

Demon1

Demoniczny głos to pozostałość fizyczna u Ferdka po wypędzeniu z niego demona.

Demon - zła istota niematerialna która opętuje osoby które są uzależnione od hazardu. Wystąpił tylko w odcinku pt. Trzy ananasy.

Historia

Pewnego dnia kiedy do kamienicy wprowadzono automat hazardowy Ferdek próbował wszystkimi sposobami wygrać pieniądze. Padało do kłamstw wobec Haliny. Prosił ją o pieniądze które wydawał w innym celu niż w celu o którym jej powiedział. Kiedy Paździoch przyłapał Ferdka na uzależnieniu postanowił o tym donieść Halinie. Rozwścieczona Halina przywiązała Ferdka do łóżka. Nagle Ferdek zaczął wariować, np. wykrzywiał dziwne miny, mówił głosami zmarłych Elvisa Presleya i Rozalii Kiepskiej. Niespodziewanie stał się coraz bardziej agresywniejszy. Wnet do pokoju wchodzi Paździoch egzorcysta i każe demonowi opuścić ciało sąsiada. Demon odmawia i puszcza zielonego pawia na Mariana. Wystraszona Halina ucieka z mieszkania. Po krótkim czasie Paździoch wychodzi i informuje mieszkańców, że przepędził demona do piekła. Jednak u Ferdka pozostaje demoniczny głos. Kiedy wchodzi wraz z Haliną do Sklepu u Stasia na widok ananasów wypowiada demonicznym głosem słowa Trzy ananasy po czym kasa sklepowa się otwiera. Malinowska jest przerażona. Halina prosi ją żeby zważyła 1 kilogram ziemniaków.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki