FANDOM

Taniec Paździochów

Taniec Paździochów MILIARD!

359

Zegar wyliczający rosnący dług publiczny.

Dług - 359. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Na korytarzu kamienicy przed toaletą pojawia się elektroniczny zegar, w zastraszającym tempie obliczający stale rosnący dług publiczny. Kiepski i Boczek wpadają w panikę. Paździoch z Heleną natomiast przygotowują się do zdobycia obywatelstwa niemieckiego, co pozwoli im uniknąć spłacania polskiego długu. Ferdek decyduje się powołać radę ocalenia narodowego. W piwnicy zbiera się z sąsiadami i rodziną i opowiada, że trzeba coś zrobić z sytuacją w kraju. Wszyscy jednak ignorują jego mowę. Walduś proponuje, by zrobili sobie grilla i wszyscy zaczynają imprezować na dachu kamienicy przy muzyce, upijając się alkoholem. Kiepski stara się przemówić im do rozsądku, ale na próżno. Upija się więc z nimi. Jakiś czas potem wszyscy śpią pijani. Zjawia się Marian i budzi Ferdka, po czym oznajmia mu, że on też teraz martwi się długiem, bo nie dostał obywatelstwa niemieckiego. Twierdził bowiem, że jego babka była Niemką, ale nie jest to prawda. Paździoch zabiera Kiepskiego go na korytarz, bierze siekierę i roztrzaskuje zegar. Stwierdza, że nie ma zegara, to nie ma problemu i obaj są zadowoleni.

Obsada

Gościnnie:

Ciekawostki

Poprzedni
Zwierzę medialne
Dług
2011
Następny
Jajko pokoju

Więcej z Fandomu

Losowa wiki