Fandom

Kiepscy Wiki

Cząstki elementarne

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cząstki elementarne – 255. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Radyjko Paździocha.JPG

Paździochowa prosi Halinę o pomoc, ponieważ chce zobaczyć przez okno Kiepskich, co robi Paździoch. Gdy to oglądają, są zbulwersowane. Rano Halina mówi o tym Ferdkowi i prosi go, aby porozmawiał z Paździochem. Przy rozmowie okazuje się, że przeprowadza eksperymenty. Nagle w nocy gaśnie światło. Ferdek spotyka na korytarzu Boczka. Po chwili przychodzi Paździoch i sąsiedzi domagają się wyjaśnień i oskarżają go o to, że kradnie energię. Paździoch w ramach przeprosin wręcza sąsiadom wódkę. Następnie idą do piwnicy, gdzie Paździoch prezentuje częstotliwość fal radiowych, dzięki którym udało mu się nawiązać kontakt z cywilizacją pozaziemską. Sąsiedzi muszą to jednak zachować w tajemnicy. Następnego dnia okazuje się, że Paździoch przepowiedział Boczkowi, że schudnie. Tak też się stało. Na dodatek o godzinie 13:13 ze ściany zlatuje wiszący rower. Sąsiedzi są zaskoczeni.

Zakończenie

W pokoju Paździoch prezentuje swój wynalazek publicznie. Dzięki niemu udaje mu się nawiązać kontakt z cywilizacją pozaziemską. Na sam koniec mówi do mikrofonu, że chciałby pozdrowić Jupitera oraz jego satelitę. Odzywa się pewien głos. Paździoch jest szczęśliwy i pyta zgromadzonych w pokoju Zatkało Kakao?

Ciekawostki

  • Część odcinka (ta ze spadającym rowerem) rozgrywa się w piątek 13.

Obsada

Poprzedni
Bazar
Cząstki elementarne
2007
Następny
Marsz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki