Fandom

Kiepscy Wiki

Cios w nos

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cios w nos – 140. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Babka 2.JPG

Szczęśliwego nowego roku życzy babka!

Babka ogląda program edukacyjny. Po chwili budzi się Ferdek i również ogląda. Babka postanawia zrobić to samo, co w telewizji – czesać pieniądze. Gdy tylko Ferdek widzi kasę, natychmiast chce ją odbierać. W tej sprawie interweniuje Halina i prosi męża na rozmowę do kuchni. Okazuje się, że jest Sylwester i w związku z tym Halina prosi Ferdka, aby nowy rok 2003 przywitali, bawiąc się. Ferdek, idąc na korytarz zastaje kłócących się Paździochów. Paździochowa chce w tym roku iść na zabawę sylwestrową. Ferdek, Paździoch i Boczek podczas rozmowy dochodzą do wniosku, aby Halinę oraz Paździochową przykleić do krzeseł. I tak też się staje. Do krzeseł zostają przyklejeni wszyscy oprócz Boczka. W telewizji leci program "Cios w Nos". Sąsiedzi oglądają go w TV. Prowadzący zachęcają wszystkich do rozwiązania wszelakich konfliktów w sposób siłowy, do wyrzucenia wszelkich uraz w ten sposób. Po północy mają się już tylko kochać. Biją się m. in. ksiądz z satanistą. Halina jest zła na Ferdka. Mówi, że oszukał ją obiecując jej zabawę. Chce, aby uczestnicząc w tej zabawie Ferdek wygrał nagrodę główną (kino domowe). Paździochowa tego samego żądza od swojego męża. W końcu Boczek jako jedyny na chodzie, po naleganiach zgadza się. Dociera do studia tuż przed północą. Z nowym rokiem pojawia się anioł zachęcający wszystkich do kochania się. Ślepa sierotka wyjmuje los z nazwiskiem Boczek. Inni uczestnicy są źli, ale aniołowi udaje się opanować sytuacje. Dalej zachęca ludzi do kochania się. Zaprasza widzów na obejrzenie telenoweli "Promienie Miłości".

Zakończenie

Bohaterowie oglądają w mieszkaniu Kiepskich kino domowe. Na ekranie widać wielkie serce na czerwono-różowo-białym tle. Wszyscy znakomicie się bawią, nie są już przyklejeni do krzeseł. Babka puentuje zdarzenie:
I nadeszły piękne czasy śmiechy tańce wygibasy. Wszyscy się kochają szczerze, tylko że im gówno wierzę.
Bo ta miłość i kochanie miga tylko na ekranie no to chlup w ten głupi dziób. Szczęśliwego nowego roku życzy babka!

Obsada

Ciekawostki

Poprzedni
Sponsor
Cios w nos
2003
Następny
...a robić nie ma komu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki