Fandom

Kiepscy Wiki

Chichot

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
303.jpg

Boczek po wysadzeniu ładunku wybuchowego.

Chichot - 303. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdynand Kiepski idzie do toalety w piżamie. Słyszy ciągły śmiech Boczka. Nakazuje mu opuścić kibel, gdyż nie jest on do śmiania tylko do wypróżniania. Boczek wychodzi i dalej rechocze. Ferdek nie może zrozumieć dlaczego jest mu tak wesoło. Po jakimś czasie do drzwi puka Marian Paździoch. Przeprasza sąsiada za najście i mówi mu aby zobaczył przez okno co się dzieje pod śmietnikiem. Tam Boczek cieszy japę. Zastanawiają się dlaczego jest mu tak radośnie. Ferdek mówi, że może z tych gołębi co srają na dachu. Paździoch na to: Przecież to nic śmiesznego nie jest. Sąsiedzi zastanawiają się dalej nad tym przy wódce. Dochodzą do wniosku, że jest on niedorozwinięty psychicznie. Paździoch boi się, że Boczek musi mieć naprawdę duże powody do radości. Puentuje to wszystko stwierdzeniem, że kto się śmieje, ten się śmieje ostatni. Na koniec sąsiedzi pija po kieliszku. W nocy Boczek nie daje Ferdkowi zmrużyć oka. Budzi Halinę, ale ona jest jak zwykle niezruszona. Ferdek przeklina i wali ciupaga w ścianę. Halina zwraca mu uwagę. Ferdynand krzyczy przez okno i grozi Boczkowi, że uciszy go na wieki wieków, jeśli sam tego nie uczyni. Halina po raz kolejny zwraca mu uwagę i mówi, że zachowuje się jak dziad zdziadziały. Sprzeczka zaczyna się rozwijać, Halina mówi, że woli takiego śmieszka niż ponuraka (ma na myśli Ferdka) i całe szczęście że takich smutasów jest coraz mniej. Ten stwierdza, że ona również rzadko się śmieje, podobnie jak cała służba zdrowia, której jest członkinią. Wygania Ferdka z sypialni. Ten mówi, że nie wie kiedy wróci i czy wróci. Następnego dnia Fredek idąc do WC dowiaduje się o pułapce na Boczka przygotowanej przez Paździocha w ramach zemsty za nieprzespaną noc. Deska klozetowa jest posmarowana klejem szybkowiążącym budowlanym. Gdy Boczek w odruchu będzie chciał pociągnąć za spłuczkę to zwali na siebie podpiłowany rezerwuar pełny obornika. Ferdkowi podoba się ten pomysł. Niestety dla sąsiadów, gdy Boczek wpada w zasadzkę nie bierze tego do siebie tylko zaczyna coraz bardziej się śmiać. Sąsiedzi po raz kolejny omawiają sprawę w kuchni. Ferdek nie widzi możliwości poprawy sytuacji, ale Paździoch wpada na pewien pomysł z użyciem trotylu. Przebiera się za babcię z wózkiem i buja się z nim pod śmietnikiem. Na wszystko patrzy Ferdek z okna. Porozumiewają się za pomocą krótkofalówek. Ferdek mówi mu skąd idzie Boczek (ze wschodu). Paździoch pyta Boczka "czy może mu pobujać wnusia, bo musi pilnie iść do klozetu", a sam w tym czasie zakrada się i uruchamia ładunek wybuchowy w wózku. Po wybuchu Boczek jest cały czarny na twarzy i trzyma kawałek wózka. Dalej się... śmieje. Paździocha odrzuca do warzywniaka i łamie prawe ramię. Sąsiedzi myślą co zrobić, aby popsuć Boczkowi humor. Ferdek proponuje dać sobie spokój, kupić pół litra i odprężyć się psychicznie. Marianowi narzuca to pewien plan. Paździoch cały problem widzi w mocnej psychice sąsiada. Proponuje, aby ją zachwiać w jakiś sposób. Zaprasza go do Kiepskiego, gdzie próbują wprawić go w grobowy nastrój, poprzez muzykę "Marszu Pogrzebowego". Pokazują mu za pomocą globusa i sztucznych ogni jak meteor wielkości Elbląga pierdyknie we Wrocław. Boczek pyta gdzie tak mówili, a Ferdek, że we Wiadomościach na Polsacie.

Zakończenie

Sąsiedzi obserwują z dachu i cieszą się z tego jak Boczek patrzy w niebo z zaniepokojeniem. Po chwili na niebie przelatuje meteor, krąży wokół Ferdka i Paździocha i w końcu trafia w nich.

Obsada

Reżyseria

Scenariusz

Ciekawostki

  • Podczas rozmowy przez krótkofalówki sąsiedzi przybrali pseudonimy: Paździoch był Czarli 1, a Ferdek był Czarli 2.
Poprzedni
Medalik
Chichot
2008
Następny
Piwniczka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki