FANDOM

243

Ferdek ignorowany przez robotników.

Boczny tor – 243. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Od pewnego czasu Ferdek widzi, że Halina traktuje go niezbyt poważnie i lekceważąco. Okazuje się także, że Paździoch nie uzgodnił z nim wywiezienia starych rzeczy na korytarzu, tylko sam podjął taką decyzję. Ferdek postanawia zmienić tę sytuację. Następnego dnia ubiera się elegancko. Upomina Mariolkę, aby uczyła się do matury, lecz ta twierdzi, że już dawno ją zdała. Na korytarzu Ferdek zwraca uwagę Boczkowi, że musi zamknąć drzwi po wyjściu z toalety. Boczek mówi mu, aby się od niego odczepił. Ferdek w kuchni pisze informacje, że o 16:00 w piwnicy odbędzie się zebranie w sprawie higieny toalety. Ferdek czeka w piwnicy, ale nikt nie przychodzi, za to na korytarzu dwóch mężczyzn w miejsce starych rzeczy kładą duży kwiatek. Gdy z kibla wychodzi Paździoch, Ferdek natychmiast żąda wyjaśnień. Paździoch tłumaczy, że Ferdka, jako jedynego mieszkańca nie było na zebraniu.

Zakończenie

Ferdek następnego dnia pisze nekrolog, że on zmarł. Sąsiedzi wiedzą, że zmarł. Paździochowa i Boczek są smutni z powodu śmierci Ferdka, a Paździochowi nie jest przykro. Gdy Halina odkurza pokój, prosi Ferdka, aby się ruszył. Ferdek mówi, że wrócił do aktywnego trybu życia i pije piwo.

Obsada

Ciekawostki

  • Odcinek ten rozgrywa się w wakacje - wspomina o nich Mariola, gdy chce wyjść na dwór mając pępek na wierzchu a Ferdek mówi jej żeby swój pępek zakryła swetrem
Poprzedni
Wszystko dla ciebie
Boczny tor
2006
Następny
Jak ten czas leci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki